Gå til innhold

willypolly - Peugeot 406 Coupé - PC i bilen

Ranger emnet


Willypolly

Anbefalte innlegg

her hadde jeg lagt inn ca 20 bilder av hele prosessen med å få PC og touchscreen integrert i bilen. Men den ble borte. Fordi det var feil i overskrifta har jeg lest meg til i ettertid. ikke fått noe tips eller hint om at den er slettet, hvorfor den er slettet, eller hva jeg skal gjøre for å få den tilbake. så da blir det min siste tråd i dette forumet.

 

Greit nok at det var en feil der og at man skal holde seg til reglene, men de fleste leser ikke regler(sånn er det bare) og det er menneskelig å gjøre feil.

 

Det jeg reagerer på er at tråden blir slettet helt uten forvarsel eller gitt beskjed om at den er sletta. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fått noe tips eller hint om at den er slettet, hvorfor den er slettet, eller hva jeg skal gjøre for å få den tilbake. så da blir det min siste tråd i dette forumet

 

Regler er regler og jeg synes det er synd du tar det slik, jeg vil gjerne at du skal legge ut bilder av både bil og installasjon, peugeot 406 coupe er jo en nydelig bil med linjer som ikke ville skjemtes med en ferrari logo fremmi grillen (til en viss grad).

Kan du ikke bare puste rolig ut og glemme dette slik at vi kan få se prosjektet ditt? Sikkert ikke bare jeg som vil titte :thumb

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har fått trådene sine slettet, men hvis du sender en PM til en moderator og spør pent så er det nok ingen problem å få gjenopprettet tråden med bilder og alt, så kan de sikkert ordne overskriften til deg... Hadde vært interessant å se dette prosjektet, så ikke gi opp!

 

Men, jeg er enig i at moderator burde gi advarsel om at du bør legge inn fårespørsel om å endre overskriften før de sletter tråden...

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

 

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår