maxmarius Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 heisan.. legger ut en tråd om noen vet hvor dem selger dyser og bensin pompe til en ok pris? det jeg er ute etter er en pompe som leverer nokktil 350hk, jeg har nå orginall 740 et insprøyting som står i 245n.. orginall dysene leverer ikke nåkk ikke pompen heller.. har justerbar btr men det hjalp ikke det heller, skal prøve å lure uti dei hestene som er rå å få ut av et sprutn.. er det noen som har brukt so kan det vare av intresse og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 dette lurer jeg på også. 300hk+ hva er å anbefale, hvor får man kjøpt det osv... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Då er vell det datasprut du bør kjøpe, hjelper ikkje å bare sette i større dyser og bensinpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Då er vell det datasprut du bør kjøpe, hjelper ikkje å bare sette i større dyser og bensinpumpe. klart det hjelper.. treng ikke data sprut med en gang.. har forhørt meg om dette.. noensom har eller vet om dyser jeg børr kjøpe? pompe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 har fire grønne cosfjert dyser liggende jeg. klin nye. sluttsiffer -803 eller -804 husker ikke helt. (ene av de nr. er org. volvo og andre er cosworth) gir hvertfall 390cc @ 2,7bar som bør holde rimelig langt til ditt mål.. 500,- stk. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 klart det hjelper.. treng ikke data sprut med en gang.. har forhørt meg om dette.. noensom har eller vet om dyser jeg børr kjøpe? pompe? Kan ikkje sette på større dyser uten å gjøre noe med styreenheten, da blir det krøll. Men vist du fortsatt skal prøve må du vere sikker på att du får riktig dyse type, lav ohm eller høy ohm. ellers kan det bli dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 MSD bensinpumpe - rimelig og sterk Pris: kr 1 200,-. Denne bensinpumpen fra MSD er et rimelig alternativ til deg som skal ha opptil 350hk. Pumpen monteres utenfor tanken med medføgende klemmer og bolter for rask montering. Inngangen måler 9,5mm og utgangen 8mm. Pumper ca. 160ltr/t på 12V og 2,8bar. http://www.protrim.no/produkter_bensin_pumper.shtml Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 for å sette tall på sakene, si motoren din skal på tomgang ha verdien 1 med bensin, 1bar skal den ha 15 med bensin, og ved 2bar skal den ha 20 med bensin, om du da setter p ådyser som åpner mer, høyner bensintrykk med BTR, og større pumpe som greier holde trykke selv om de nye større dysene slipper ut mer, da får du feil forhold på tomgang.. så det jeg vil frem til, om du ikke vil ha datasprut, tilleggssrut! + - og en trykkslange, så er det bare strøm og bensin til ekstradysa..så re du i boks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 for å sette tall på sakene, si motoren din skal på tomgang ha verdien 1 med bensin, 1bar skal den ha 15 med bensin, og ved 2bar skal den ha 20 med bensin, om du da setter p ådyser som åpner mer, høyner bensintrykk med BTR, og større pumpe som greier holde trykke selv om de nye større dysene slipper ut mer, da får du feil forhold på tomgang.. så det jeg vil frem til, om du ikke vil ha datasprut, tilleggssrut! + - og en trykkslange, så er det bare strøm og bensin til ekstradysa..så re du i boks ja, han sitter jo også på just.btr.. men å "megatrimme" uten å ha kontroll på tenningen er vel kanskje ikke helt lurt, men man kan iallefall dra ut mer enn org. effekt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ja, han sitter jo også på just.btr.. men å "megatrimme" uten å ha kontroll på tenningen er vel kanskje ikke helt lurt, men man kan iallefall dra ut mer enn org. effekt. hmm.. så jeg børr ikkje ha på større dyser da? ikkje bensinpompe heller? det vill ikkje hjelpe? må eventuelt kjøpe datasprut og? det er gjort en del med motoren sjø.. men det stopper i sprute.. skulle hatt 940 sprute.. tru va ett sånn sprut hadde kostet meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hmm.. så jeg børr ikkje ha på større dyser da? ikkje bensinpompe heller? det vill ikkje hjelpe? må eventuelt kjøpe datasprut og? det er gjort en del med motoren sjø.. men det stopper i sprute.. skulle hatt 940 sprute.. tru va ett sånn sprut hadde kostet meg?? Eg ville heller fått tak i billig datasprut enn å kødda med LH-sprut når du skal ha såpass med hk, da har du mulighet til å trimme videre når 350hk blir for lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kan ikkje sette på større dyser uten å gjøre noe med styreenheten, da blir det krøll. Men vist du fortsatt skal prøve må du vere sikker på att du får riktig dyse type, lav ohm eller høy ohm. ellers kan det bli dyrt. kan sette på større dyser på org. enhet jo.. MEN arealet på lmm må økes like mye i % som du øker dysestørrelsen i %. de dysene jeg har kjørte jeg med 3,2" lmm på og det funka med lh2.4. den msd pumpa var ikke akkurat en versting, kjøp bosch 053 pumpe. den koster (kosta) 2000,- hos krb. lh 2.4 funker opp til 300.. med rette chipper og rett oppsett ellers på motoren. går også lenger men da må vel mapping osv til.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go-by Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 kan sette på større dyser på org. enhet jo.. MENarealet på lmm må økes like mye i % som du øker dysestørrelsen i %. de dysene jeg har kjørte jeg med 3,2" lmm på og det funka med lh2.4. den msd pumpa var ikke akkurat en versting, kjøp bosch 053 pumpe. den koster (kosta) 2000,- hos krb. lh 2.4 funker opp til 300.. med rette chipper og rett oppsett ellers på motoren. går også lenger men da må vel mapping osv til.. Hadde han hatt LH, men han har vel motronic, med luft MENGDE måler, (med klaff) ikkje MASSE måler som på LH. Men det går kansje på motronoc og? Har ikkje vert borti det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 bmw 3" lm(engde)m passer prima Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 bmw 3" lm(engde)m passer prima hmm? vill det lønne seg for meg å anskaffe meg en 3" lm fra bmw?er dei bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.