Dirty Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hva trur folk om dette? funker det? bolt on? http://video.google.com/videoplay?docid=-3483001186044974684&q=lysholm http://video.google.com/videoplay?docid=6167987467681179552&q=lysholm effekt i forhold til den orginale??? mvh tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 jeg har nettopp bestillt dette fra BahnBrenner samt et lyddemper-kit. den infoen jeg har fått fra Bahnbrenner er at alt de har i kittene sine gjør at det er helt og holdent bolt on. den skal vel også holde trykket hele veien, og ikke gi seg når man kommer opp i registeret som mange mener at G-Laderen gjør. Og når det gjelder effekt så kan denne kompressoren levere et trykk på 1,5bar (mulig mere også) men hva dette vil gi i HK og NM er jeg ikke sikker på.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 hvor mye betaler du totalt? i nok.- Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg regner med at totalen ender opp på 25K eller noe.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ok... har du link til denne siden du bestilte dette fra? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 http://www.bahnbrenner.com :hello: Edit: 2 filmsnutter her http://home.no.net/toha6/nFF/lysholm.driveby.mpeg http://home.no.net/toha6/nFF/lysholm.parked.mpeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 fine saker. blir nok til en slik en og en 16v topp... da må det begynne og hjelpe seg under panseret:D:D:D Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 fine saker. blir nok til en slik en og en 16v topp... da må det begynne og hjelpe seg under panseret:D:D:D samme som planene mine det ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 mhm... han som hadde bilen før meg har lagt en del penger i motoren så da må jeg forsette. noen som har anelse om hk økning etter 16v topp og lysholm kompressor? nå er det ca. 230-250hk. Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 mhm... han som hadde bilen før meg har lagt en del penger i motoren så da må jeg forsette. noen som har anelse om hk økning etter 16v topp og lysholm kompressor?nå er det ca. 230-250hk. hørt at med en 16v topp så vil du i prinsippet kunne legge på 100hk mer ;) Jeg har snakket med forige eier av bilen din en del, og hvis du fjerner 8v toppen og g-laderen så er jo meste av det han har gjort på motoren borte. Så om du ikke skal ha lysholmeren på g60 motoren så blir det vanskelig å sammenligne. Men med en skikkelig overhalt 16v motor som gjerne er porta litt, større dyser, stor IC, eksos, luftfilter, økt bensintrykk og større pumpe. Uten at jeg er no ekspert på dette men tipper du ikke er langt unna 300hk :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 motoren en jo borra opp til 1.9 oljekjøler stor intercooler osv. men meste ligger i g-lader og toppen ja. har fått huk på en nyoverhalt og porta 16v kr topp. burde jeg gå for lysholm kompressoren å tru? Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 motoren en jo borra opp til 1.9 oljekjøler stor intercooler osv. men meste ligger i g-lader og toppen ja. har fått huk på en nyoverhalt og porta 16v kr topp. burde jeg gå for lysholm kompressoren å tru? vel, personlig ville jeg tatt vare på den ypperlige g60 motoren du har nå, for er ikke ofte man kommer over en g60 som er dratt så mye hk ut ifra og er så strøken. Men om du er ute etter masse hk så er jo 16v toppen og lysholm det beste valget ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 g60motoren blir stående uansett hva. men blir nok en 16v topp og lysholm kompressor. toppen jeg har fått tak i er ikke innkjørt en gang. dvs ikke ferdig. med innsug osv. dette er vel bolt on dette da. håper på å komme opp mot 300 kansje litt mer:) hk Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er du ute etter mye hk så er det vel turbo som er tinget? det finnes jo en golf rally som det er drat ut 1000 hk med 9a 2,0 16v sef er alt på den motoren bygd om Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 er du ute etter mye hk så er det vel turbo som er tinget? det finnes jo en golf rally som det er drat ut 1000 hk med 9a 2,0 16v sef er alt på den motoren bygd om hvis lysholm kompressoren lader 1,5 bar eller mer så er det ett godt utgangspunkt til masse hk. Men turbo gir jo den fordelen til å justere trykket etter ønske, samt øke str på turbo, også er den nok mer holdbar siden den ikke går på drevet til motoren men eksosen! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.