Joastarlet Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 trodde ikke det var lov og kjøre med taket nede på bane jeg hvis det ikke var bur? må jo til og med ha vinduet igjen på f.eks Gatebil o.l treff Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 var lite nødvendig å disse ascona da.. herregud så barnslig ass... oppsøker krangl vett DUST!!!!! vel det var bare ment som en spøk da. :thumb Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Tok noen få bilder da jeg var bortom bana på lørdag: Rismoen brødra: Syk tomgang på denne. Fri eksos kor? BALSAM for øya :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 faen skulle vært der med bestemors uno-s :/ Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Joastarlet:Tror det er lov å kjøre med taket nede på "lugna halvtimen" på italiensk dag,lugna halvtimen er rolig kjøring med unger,ikke påbutt med hjelm eller noe.Kun for å kose seg egentlig.. Jeg var på id i fjor,og det var helt utrolig deilig,MYE pene biler,MYE motorlyd,og veldig MYE sikkel på genseren min.Anbefaler alle til å ta seg en tur til neste år,kanskje vi treffes? ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er det jeg som er unormal og sliter med ereksjon etter ett par av de bildene eller er det flere som sliter med samme problem??:respect Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Er det jeg som er unormal og sliter med ereksjon etter ett par av de bildene eller er det flere som sliter med samme problem??:respect Slapp av,du er ikke den eneste,og tenk jeg som gikk med stiv stang i en hel dag da jeg var der nede å så,og ikke minst HØRTE dyrene.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg