Sower Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Nå skal jeg ned til byen og kjøpe sandpapir til maskin så vi får begynt nedpussinga av lakken på volvoen vår, men jeg husker ikke helt hvilke type man skal bruke ... >< og skal nedover ganske snart nå.... hjelp! :p Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 400 å 600? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg bruker 600 til å matte ned lakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Skal du pusse ned for å legge fyller? sealer? topplakk? eller for å legge base rett på det underlaget du har? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 er noen områder det er litt rust, så tenkte å pusse ned mest mulig der... hadde det traaavelt ista så fikk ikke utdypt meg så mye.. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg