CiLiUs Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har fått hendene på en Picasso PCA2000D, hadde tengt å bruke den påå to RFT1 som jeg har, dette skal stå i en lukket kasse i en bil med "åpen" cupe. Er dette noe å satse på? Noen som har erfaringer med forsterkeren? Kjenner egentlig lite til Soundstream, men ser at det er mange som bruker merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Har fått hendene på en Picasso PCA2000D, hadde tengt å bruke den påå to RFT1 som jeg har, dette skal stå i en lukket kasse i en bil med "åpen" cupe. Er dette noe å satse på? Noen som har erfaringer med forsterkeren? Kjenner egentlig lite til Soundstream, men ser at det er mange som bruker merket. Tja, forsterkeren yter det den er oppgitt til og vel så det. Lydmessig er det svært lite som skiller på forsterkere i denne divisjonen. At den er nice å se på er jo også et pluss. Hadde jeg trengt 2000watt hadde ikke jeg tenkt meg om 2 ganger, PCA2000D er en grom forsterker. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hvilken pris må man regne med å betale for den ny, dette er en forsterker jeg har fått til bud om av en kompis. Fant den ikke i farten på en norsk side? Fant den på megabillig, veit ikke helt hvordan det er å handle der, funket bra før, men mulig det har forandret seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hvilken pris må man regne med å betale for den ny, dette er en forsterker jeg har fått til bud om av en kompis. Fant den ikke i farten på en norsk side? Veiledene pris er Kr8.995,- , men det vanker sikkert litt rabatt hos en eller annen forhandler. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Eller så kjøper du en ny Soundstream PCA 3500D av meg til 8500,- :thumb så har du all den effekten du noen gang komemr til å trenge :) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg