Gå til innhold

Picasso meets RF T1

Ranger emnet

CiLiUs

Anbefalte innlegg

Har fått hendene på en Picasso PCA2000D, hadde tengt å bruke den påå to RFT1 som jeg har, dette skal stå i en lukket kasse i en bil med "åpen" cupe.

Er dette noe å satse på?

Noen som har erfaringer med forsterkeren? Kjenner egentlig lite til Soundstream, men ser at det er mange som bruker merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått hendene på en Picasso PCA2000D, hadde tengt å bruke den påå to RFT1 som jeg har, dette skal stå i en lukket kasse i en bil med "åpen" cupe.

Er dette noe å satse på?

Noen som har erfaringer med forsterkeren? Kjenner egentlig lite til Soundstream, men ser at det er mange som bruker merket.

Tja, forsterkeren yter det den er oppgitt til og vel så det.

Lydmessig er det svært lite som skiller på forsterkere i denne divisjonen.

At den er nice å se på er jo også et pluss.

Hadde jeg trengt 2000watt hadde ikke jeg tenkt meg om 2 ganger, PCA2000D er en grom forsterker.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken pris må man regne med å betale for den ny, dette er en forsterker jeg har fått til bud om av en kompis.

Fant den ikke i farten på en norsk side?

Veiledene pris er Kr8.995,- , men det vanker sikkert litt rabatt hos en eller annen forhandler.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kjøper du en ny Soundstream PCA 3500D av meg til 8500,- :thumb

så har du all den effekten du noen gang komemr til å trenge :)

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant