Nytern Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Handla meg 190E og har en ulyd i motoren.. Øker i takt med turtallet, ikke vanlig ventiltikk.. Vil kalle det kakling, høres ut som en diesel-motor. Blir mer og mer stille jo høyere turtall.. Bilen går greit, men lyden er vond. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Slitt registerkjede? Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 har en motor til deg jeg som er god:D snd meg pm vist du skal bytte ut den du har:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hadde jeg bare hatt knowhow'en til å bytta så.. Hehe.. Må vel det uansett kanskje.. Så 190 har register-kjede, ikke reim? Vil et verksted konstatere dette ganske kjapt når de hører lyden? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 de har kjede ja. er ikke noe japse vett:P hehe regner med de hører det kjapt. vist de har peiling så klart:) Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hehe.. Hadde det vært japse hadde jeg ikke hatt denne lyden på fattige 228k km :) Neida.. Bare erter litt, liker 190E. Veldig komfortabel.Info om motoren du selger, mbfreak? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Info og bilde av motoren ligger på forumet til 190klubben: http://www.mb190klubb.com Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hehe.. Hadde det vært japse hadde jeg ikke hatt denne lyden på fattige 228k km :) Neida.. Bare erter litt' date=' liker 190E. Veldig komfortabel.Info om motoren du selger, mbfreak?[/quote'] motoren ser ut til å være solgt:) hehe får vite det på onsdag om han skal ha den. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg