taxidriver Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 her har jeg et bilde, har ikke så peilig til å ta bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Det året det var så bratt? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 host, kremt. snikreklame? :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Mort Det året det var så bratt? ja, var ganske bratt:D har ikke peiling på photoshop, derfor jeg ikke har fått snudd det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Starky Hvordan tar man bra bilder med et canon digital ixus V er det mulig i det heletatt eller må jeg ha meg nytt camera =) ? Går da det.... ;) Som ikke har noen bilder å legge ut om dagen.... :( (internett hjemme er ikke oppskrytt) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Sprite Er det en polo? Ser audi felger jeg da men uhhmmwhat? Poloboy som hadde lagt ut bildet først =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Tok noen bilder idag av en kompis sin bil. Synes jeg fant en kul "location" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 1 til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 siste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by antheus siste Stilige bilder ;) tøff plass det der, er vel der bildene av HybridR ble tatt til reportasjen i bilsport hvis jeg ikke husker feil... -lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Ikke at jeg er den som tar mest bilder men det blir jo noen... Her har jeg prøvd meg litt i psp, siden jeg ikke har photoshop :rolleyes: , men det ble litt bedre da... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by ZombiE Ikke at jeg er den som tar mest bilder men det blir jo noen... Her har jeg prøvd meg litt i psp, siden jeg ikke har photoshop :rolleyes: , men det ble litt bedre da... hmmm.. ja... *begynne å ramse opp feil* ;) ;) Neida, skal forholde meg taus jeg..;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Et jeg tok av ex-bilen min.. Ser så bra ut i forhold til hva den var :D Ikke no photoshop her... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Har vært i Trondheim på sykebesøk, og er bare kjapt innom forumet før turen går til Gatebil for å ta noen tusen bilder:) Så fotokritikk får jeg ikke tid til før til uka I'll be back:cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by taxidriver her har jeg et bilde, har ikke så peilig til å ta bilder.. Skal vi se... da begynner jeg å komme til hektene etter Gatebil, sov stort sett sammenhengende fra søndag kveld til tidlig ettermiddag idag:o Kan faktisk være kuult enkelte ganger når bildet blir ekstremt skrått, særlig på kjørebilder. Max Power var vel de første som virkelig turte å satse på slikt, nå satser de mer på brystvorter:D Ellers er det mye å gjøre her! Gå tettere/beskjær kraftig, prøv å endre posisjon så ikke refleksen i fonten blir så hard, ofte ikke mange millimeters flytting av kameraet som skal til. Og bytte av takantenne er jo populært, men ikke erstatt den med et helt juletre er du snill;) Ellers forstyrrer det vite skrotet i veikanten, lyktestolpen og den blå bilen. Ut og prøv igjen;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg