kavring Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Har montert Peerless Resolution 6 frontsett i en VW Polo 6N. Men jeg er ikke fornøyd med lyden, tror det er for mye diskant. Har ikke så mye peiling på "lyd" På delefilteret er det en jumper som kan flyttes for å stille demping(?) Hvordan vil denne påvirke lyden ved å flyttes på? Står på 0db nå tror jeg. Spør istedenfor å prøve fordi delefilterene er montert bak airbagen og er et fæla arbeid å komme til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Den jumperen er vel noe med hvor diskanten står i forhold til midbassen.. Står i manuelen ;) Jeg personlig syntes ikke dette stemte noe særlig bra, og likte jumperen best i standard stilling.. selv om dette var stikk i strid med det som stod i manualen :P Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Alt avhenger av montering. Om du har mulighet til å justere den ned med 2 eller 3 db så gjør det og hør om det ble bedre. Kan nesten skrive under på dette :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg