OlavThon Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Før fantes det et par steder i Oslo der man kunne leie plass for å utføre enklere reparasjoner. Begge de stedene jeg kjente til er lagt ned for flere år siden. Finnes det forstsatt noen slike haller i nærheten av Oslo? På Statoil Moss har de GDS hall.telefon:69204444 Åpen 8-23 alle dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavThon Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 har statoil på bjerke sluttet med dette å? de hadde en slik før tror jeg Ja bjerke er stengt.Det er en ny stasjon lenger mot brua over trdhsv.bare vaskehall.Men stasjonen er helt ny.(hjelper ikke oss som mekker sjæl.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavThon Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Var visst en stasjon i moss som hadde og.. Om de har det fortsatt vet jeg ikke.. Jo da,se mitt svar på denne siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavThon Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg har kjøpt med 2 søylet løftebukk,som jeg håper jeg får opp i helga,bor ca 45 min fra oslo!!du er velkommen til å leie den en kveld for en 200lapp :)Får snart kompressor og litt annet småtteri også,samt at jeg har en del verktøy fra før,ikke noe proft utstyrt verksted,men du får gjort det meste man kan gjøre selv!! Jeg bor også 45 fra Oslo men hvilken vei? Jeg bor på Løken i Høland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavThon Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Innlegget hans er nesten 2 år gammelt så du bør nesten sende han en PM hvis du skal få svar her... tror jeg :) /M Ja jeg har vært medlem hele 10 min så jeg får huske å sjekke dato først. Jeg har jo dobbelt garasje men den er desverre fylt om med bil og møbler. Og 50 pappesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tufte Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 noen som vet om slike haller i bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Kikk litt over... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tufte Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 ja et innlegg som det står at det finnes 1generelt i bergen, for 3år siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B5234T Skrevet Oktober 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Finnes en i Bergen. I gamle lokalene til Ford i møllendalsveien.. Er utlenninger som driver det da, så det er mye rart der inne.. Husk eget verktøy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fraser Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Noen som vet om det finnes "gjør det selv"-verksted i Haugesund da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg