melbye... Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Morn! er det noen som har erfaringer med å lakkere bilen sin i polen!??! evt hva det koster???... :thumb Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 du får nok nå litt pepper for at du ikke brukte søkefunksjonen som jeg synes aldri funker! :) finnes vel noen tråder om det så du kan jo prøve... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melbye... Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 oppssssssss gjorde en "feil" SKYT meg, pang! Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wkz[L] Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 du får vel det du betaler for der nede :) billig lakkjobb = dårlig resultat.. tror jeg hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 du får vel det du betaler for der nede :) billig lakkjobb = dårlig resultat.. tror jeg hvertfall Du tar feil. Her ser du resultatet fra en i BMWCCN som er fornøyd etter lakkeringsjobb i Polen. Gjelder de to første postene fra E34Stvg http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=313352 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 hehehehe jaja Hvis du klarer og se om en lakkering er bra ved og se på et bilde så har du enten supermann evner eller så vet du nok ikke hva bu snakker om! Det går ikke det nemlig! Men til topic Har sett mye rart av lakkering fra polen, men det er jo et spørsål om grav til finnish og penger. Ikke det at de lurer det på noe som helst måte, men det er enkelt og greit ikke de gravene der nede. Men for all del, det finnes sikkert steder der du får et supert resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Jeg har ikke sagt resultatet ble bra på grunnlag av bilde. Hvor tar du det fra? Eieren av bilen (fotografen) sier at resultatet ble bra og det er det jeg poengterer. Å si "at det finnes sikkert steder der du får et supert resultat" får det til å høre ut som om det nesten ikke er mulig å få et bra resultat i Polen. Polen er ikke et grått østblokk-land. Det er faktisk veldig høy standard på varer og tjenester der nede. Jeg har ikke hørt at noen har kommet hjem med dårlig resultat enda. Men det kommer nok det også. Det er sikkert noen dårlige lakkere i Polen som det også er i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 ok det finnes sikkert masse steder da! hehe Jeg tenker egentlig litt lenger enn synsing og tanker. En som ikke kan så mye om lakkering, synes en jobb er dritbra så kommer en fagman og synes den er dårlig som f... Skjønner du hva jeg mener? Det hjelper ikke hva 20stk syns, hvis de ikke vet noe særlig om det, eller ikke er pirkete. det er ofte att jeg (som jobber med dette) synes en jobb ikke er no spes bra, men andre (som ikke jobber med dette) synes den er bra. mulig jeg forklare meg litt dumt.... Det er et spm om grav til kvalitet enkelt og greit, og på lakkeringsværksteder i norge har vi et stort krav til kvalitet! Klart det finnes mye rart her i norge oxo da! Dette er ikke noe jeg bare mener eller synes, sånn er det! vet ikke om jeg forklarte eller forvirra mer nå men! hehe Er du pirkete vil jeg råde deg til ikke og sende bilen til polen, men er du ikke så jævla pirkette så er det jo helt genialt! du får et resultat du er fornøyd med til en billig penge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg