Gå til innhold

Mondeo Combat


Zetec

Anbefalte innlegg

ikke dårlig :)

 

lurer på om jeg skal drøye front og sideskjørt til etter vintern jeg nå! :rolleyes: :rolleyes:

 

bilen din vekka god oppsikt når den var her på mitt territorium sist :D mange som fortalte meg om den blå/hvite/sølvfargede mondeo'n som ligna litt på min lol

 

hvordan festa du sideskjørta? sikaflex pluss en skrue i hver ende?

 

fått meg M3 speil nå, selv om jeg egentlig ikke ville ha M3 speil, men fikk de så billig :cool:

samt RS skjermbreddere foran.. :cool: :cool:

 

blir masse å lakke på meg og :rolleyes:

 

forresten fått bilen godkjent og, inkl senkinga.. men det fortalte jeg deg kanskje..? husker ikke helt.. håper det blir bra resultat på lakkinga da :)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, rakk ikke lakke bilen i dag, så det blir til mandag, har grunnet hele bilen på nytt inkl rustbeskytter og fyller, skal pusses ned til søndag (Tar litt tid) Så nå er bilen mørkegrå med ett snev av sort farge, ganske tøff faktisk, hehe.

 

Sideskjørtene skal jo i utgangspunktet festes med sikaflex, samt ett par skruer, men jeg har bare skrudd mine, vil gjerne ha muligheten til å ta de av hvis situasjonen skulle kreve det.

 

 

RS skjermbreddere? Har jeg ikke sett, anskaff noen bilder av de da.

 

Kommer forresten opp noen bilder av bilen sånn som den er nå, så kan du se hvor jævli det ser ut :D

 

Er endel her nede nå som vil ha Mondeo pga at min begynner å bli noe tøff, og en fyr antydet ett bud på min på 160 000 + så kanskje jeg vurderer og selge etterhvert (Prisen var inkl anlegget da) :rolleyes:

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

de er veldig skjeldne men er originalt RS utstyr..

 

koster 1100 pr side eller no hos ford!

 

FINIS kode 5051950..

 

kjøpte de brukt fra england, gav £30 eller no :D

 

de kalles RS arch spats i england.. vet det er websjapper som selger de der.. kommer ikke på i farta desverre.. :rolleyes:

 

det er en fyr på fordmondeo.org som selger ett sett nå.

 

han skal ha £54 for de, inkl. frakt i england..

 

sjekk for sale forumet der!

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HOFSOE

 

Lurer fortsatt....

 

er vel ytterst skjeldent lakkeringa er med i prisen..

hvor mye det koster er alt etter om det er noen bekjente som lakker for deg, noen på lakkfirma som tar det på kvelden, hvor profft firmaet er, osv.. ofte vil de se stylinga før de gir pris..

er ikke fastbestemte priser ;)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HOFSOE

 

Lurer fortsatt....

 

Jeg betalte ca 8000 for hellakkering av min, i Audi RS-Blå perlemor.

 

Men jeg gjorde alt forarbeid selv da, bare sånn at du er klar over det..

 

I den prisen fikk jeg med følgende

 

--->Rustbeskyttelse, fyller, lakk.

 

Så nå har bilen følgende lakk-lag

Rustbeskytter, fyller, grunning, lakk, rustbeskytter, fyller, lakk. Så er noen lag inn til bunnen.. hehe

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår