Zetec Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Til fredag blir endelig bilen lakket, skal slenge opp noen bilder her så fort som mulig i uka etter :D :D :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 ikke dårlig :) lurer på om jeg skal drøye front og sideskjørt til etter vintern jeg nå! :rolleyes: :rolleyes: bilen din vekka god oppsikt når den var her på mitt territorium sist :D mange som fortalte meg om den blå/hvite/sølvfargede mondeo'n som ligna litt på min lol hvordan festa du sideskjørta? sikaflex pluss en skrue i hver ende? fått meg M3 speil nå, selv om jeg egentlig ikke ville ha M3 speil, men fikk de så billig :cool: samt RS skjermbreddere foran.. :cool: :cool: blir masse å lakke på meg og :rolleyes: forresten fått bilen godkjent og, inkl senkinga.. men det fortalte jeg deg kanskje..? husker ikke helt.. håper det blir bra resultat på lakkinga da :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Heisann, rakk ikke lakke bilen i dag, så det blir til mandag, har grunnet hele bilen på nytt inkl rustbeskytter og fyller, skal pusses ned til søndag (Tar litt tid) Så nå er bilen mørkegrå med ett snev av sort farge, ganske tøff faktisk, hehe. Sideskjørtene skal jo i utgangspunktet festes med sikaflex, samt ett par skruer, men jeg har bare skrudd mine, vil gjerne ha muligheten til å ta de av hvis situasjonen skulle kreve det. RS skjermbreddere? Har jeg ikke sett, anskaff noen bilder av de da. Kommer forresten opp noen bilder av bilen sånn som den er nå, så kan du se hvor jævli det ser ut :D Er endel her nede nå som vil ha Mondeo pga at min begynner å bli noe tøff, og en fyr antydet ett bud på min på 160 000 + så kanskje jeg vurderer og selge etterhvert (Prisen var inkl anlegget da) :rolleyes: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Når man kjøper styling utstyr så er vel det uten lakkering? Hvor mye koster å lakkere side skjørt og front og bakleppe? Og evt. en hel bil? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Stylingen på min bil kom i hvit utførelse, skal du lakke dette vet jeg ikke prisen, hellakkering kosta meg ca 7900kr Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Zetec RS skjermbreddere? Har jeg ikke sett, anskaff noen bilder av de da. :D hva synes du? Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Tror ikke jeg ville hatt det på min bil, men smak og behag :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Syns nå de bredderne var litt ok jeg, noen som vet hvor mye vi snakker om i pris og hvem som skaffer dem? Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 de er veldig skjeldne men er originalt RS utstyr.. koster 1100 pr side eller no hos ford! FINIS kode 5051950.. kjøpte de brukt fra england, gav £30 eller no :D de kalles RS arch spats i england.. vet det er websjapper som selger de der.. kommer ikke på i farta desverre.. :rolleyes: det er en fyr på fordmondeo.org som selger ett sett nå. han skal ha £54 for de, inkl. frakt i england.. sjekk for sale forumet der! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Snodig, her i Moss sier de det IKKE er ford orginal deler :mad: Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Originally posted by HOFSOE Når man kjøper styling utstyr så er vel det uten lakkering? Hvor mye koster å lakkere side skjørt og front og bakleppe? Og evt. en hel bil? Lurer fortsatt.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by ViceGuy Snodig, her i Moss sier de det IKKE er ford orginal deler :mad: bare gi de FINIS koden.. be de lete den opp :) eller be de bla opp RS mondeo.. i værste fall kan du låne mine og vise dem hehehe :D Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by HOFSOE Lurer fortsatt.... er vel ytterst skjeldent lakkeringa er med i prisen.. hvor mye det koster er alt etter om det er noen bekjente som lakker for deg, noen på lakkfirma som tar det på kvelden, hvor profft firmaet er, osv.. ofte vil de se stylinga før de gir pris.. er ikke fastbestemte priser ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by HOFSOE Lurer fortsatt.... Jeg betalte ca 8000 for hellakkering av min, i Audi RS-Blå perlemor. Men jeg gjorde alt forarbeid selv da, bare sånn at du er klar over det.. I den prisen fikk jeg med følgende --->Rustbeskyttelse, fyller, lakk. Så nå har bilen følgende lakk-lag Rustbeskytter, fyller, grunning, lakk, rustbeskytter, fyller, lakk. Så er noen lag inn til bunnen.. hehe Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg