bjorlien Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tenkte meg dette til bilen min, har fått litt hjelp av Zetec til å komme frem til dette.. CD-Spiller DEH-P88RS Forsterkere: PRS-D400 1 stk PRS-D1000 2 stk Subwoofere: TS-W306DVC 2 stk Høytalere: TS-E176C (fremme) TS-E136C (bak i hattehyllern) Skal sette inn nytt batteri som heter Maxxima 900 eller noe i den duren.. Noen som har synspunkter eller kommentarer?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 dette kan bli bra dette veit du :) de subbene spiller veldig bra til prisen syns jeg :) blir morro å se Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorlien Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jepp håper det blir bra dette:) Noen som har link til en tråd her på forumet der jeg kan se forslag til stereo prosjekt, bilder av anleggene til folk her på forumet?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hvordan bil har du forresten?? Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 hvordan bil har du forresten?? Nå er ikke min hukommelse allverdens å skryte av, men mener på det var en BMW E36 Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ser jo bra ut dette, men er det bare jeg som synes at det kanskje legges vel mye penger i elektronikk iforhold til høyttalere? Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Vil da tro det er pga. mulighet til senere oppgradering? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Vil da tro det er pga. mulighet til senere oppgradering? nemlig men er ikke sååå mye penger på amper osv da, er jo spilleren som er den dyre enheten her, og det er bare en fordel så kan han bytte ut annet etterhvert. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ser jo bra ut dette, men er det bare jeg som synes at det kanskje legges vel mye penger i elektronikk iforhold til høyttalere? og hvor mye han legger i er vel relativt siden han jobber hos en pioneerforhandler ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorlien Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Nå er ikke min hukommelse allverdens å skryte av, men mener på det var en BMW E36 Heheh;D Ja hukomelsen er på topp, det er forresten en Mitsubishi Galant 95 modell, snakket litt med deg på msn;D Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 ja, der ser du akkurat hva jeg mener, 4 sekunder er alt som skal til. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorlien Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hehe, men jeg har et lite problem faktisk, jeg har bestemt meg for å bestile TS-E176C som dere ser, disse hadde jeg tenkt å ha fremme i døra lr.no, men sjekk dette bildet HER, som dere ser i døra over der er det ikke akkurat plass til høytalere, hvordan skal jeg klare å lure inn noen høytalere i døra eller fremme der en plass? Noen som har trikset litt med sånn før som kan hjelpe meg, komme med eksempel på hvor jeg kan plassere de..? Håper på hjelp, stort problem:D Hehe Mvh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 bygg noe i glassfiber som du kan montere på dørene. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 så ut til at du hadde kjøpt deg en goooo spiller der ja :) tror jeg skal kjøpe pioneer jeg å :) har kikket på denne http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=11783&taxonomy_id=25-121 dette er sammen med 2 focal 6.5" frontsett og en focal 12" sub drevet av en cadence 5 kanaler alt fra focal er access serien :) se link:) https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/145671/ Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg