sam Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Bø. Bilen har stått stille et par måneder nå og når jeg nylig startet den opp så oppdaget jeg en tikkelyd i motoren som ikke var der før. Eneste som er gjort med motoren er byttet tennplugger (kjøpt på reg.nummer på mekonomen). Motoren er en 1.6l. http://dev.hypothetic.net/misc/Ulyd-Motor-1.6.mp3 Beklager dårlig kvalitet - tok opp med mobiltelefonen. Noen av dere som kan fortelle meg hva dette er og hvordan jeg får orden på det? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 er det ikke vanlig ventil tikk da? forsvinner det nor motoren blir varm? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 siden lyden er stabil selvom du ruser motoren, kan det jo ikke vere ventilene, jeg hadde noe lunde samme lyd, og da trodde jeg først det var noe som tok borti regreim dekselet, men det viste seg å være en gåen dynamo, vært å sjekke ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Nei, den gjør ikke det... forstår ikke helt hva det kan være Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 siden lyden er stabil selvom du ruser motoren, kan det jo ikke vere ventilene, jeg hadde noe lunde samme lyd, og da trodde jeg først det var noe som tok borti regreim dekselet, men det viste seg å være en gåen dynamo, vært å sjekke ? Kjapp sak å sjekke sånt. Skal komme med tilbakemelding asap :) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Lot motoren gå i en halvtime i dag mens jeg holdt på med andre ting og det ser ut til at lyden forsvant helt. En "selvløsende" ting på en gammel VW... sånt skjer ikke ofte. Takk for tilbakemeldinger :) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg