fred_stian Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Eller bare starte med å jobbe litt så får man råd til litt flere biler, golf bl.a.! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Men faen.Hvordan får jeg kjøpt bil folkens. starter med 3000$ og alle bilene koster over det.. pliz svar du må selge creds.. å kjøpe noe billi som civic eller crx Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Noen som har noen gode tall på dynoen med Golfen da? Har 216hp og klokka inn på 15.06 @ 89,84MPh :( Noen med tuning tips? Vet jeg kan ta den bedre, må bare få funnet ut hvordan jeg tuner skikkelig :P -Edit: Dette er med NA tuning. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 sliter litt med tuninga sjøl.. det som står er idèelle fuel/air ratio stemmer jo ikke.. kjører greit oppgradert NA mustang '77, med bare 269 var det vel.. :( Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 http://www.newgrounds.com/portal/view/160660 Detta er kulere :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg er med,ikke kommet meg inn enda.venter på passord. driver: dinge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 jeg er med,ikke kommet meg inn enda.venter på passord.driver: dinge:) Hotmail vil iallfall legge den som junk.. Jeg er eiriksmil, and I'm down to join the team (jeg vil iallfall joine).. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Hotmail vil iallfall legge den som junk.. Jeg er eiriksmil, and I'm down to join the team (jeg vil iallfall joine).. okei,da får jeg se i søpla mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ikke i søpla men i Useriøs epost! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 mm,søppel som regel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 men fean,skjønner ikke dritten jeg! hvordan får jeg kjørt løp? akkurat fått kjøpt meg bil.en crx. så hva?hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 får ikke lagt til flere spillere i dette teamet.. er fullt... men hva om en eller anna starter bilforumet_2 som et nytt team.. så ser vi hvor mange team vi klarer å få til sammen:) Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Så kan vi ha team konkuranser og kjøre mot hverandre:) Men så var det denna dynon da. Sliter selv jeg. Kjønner ikke en dritt av hva jeg skal stille inn på. Så det var flere med Mustang 77 her. Så hvis noen klarer å finne ut hvordan man stiller dette så gi lyd:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blix1 Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 skal gi lyd fra meg.. men jeg ha ikke funnet ut så mye om det enda:P hehe Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 men fean,skjønner ikke dritten jeg! hvordan får jeg kjørt løp?akkurat fått kjøpt meg bil.en crx. så hva?hehe skjønte mindre jeg også med en gang.. men er rimelig enkelt! :) for å få skills, må du race! :) og det kan du gjøre veldig enkelt ved å gå til online players, å ta en som er i nærheten av din egen "rank" og race utfordre disse.. :) andre løp er det nesten ikke vits i å prøve seg på, er bare "pro" biler som vinner uansett.. hehe! lykke til! :thumb Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg