Norway87 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 lakket bilen min på lørdag med Laste bil lakk! farga er grei men lakken vart litt grov, hva kommer det av? brukte ikke vann adskiller på kompresoren, I lakken trengte duikke tynner det varr bare å tilsette med 1:2 med herder blande å sprøyte! Er det mulig å lakke oppå dette med klar lakk vist jeg vårsliper ned med 1200 papir, Andre tips trikse tar jeg gjerne i mot:) På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Fikk sånn apelsin overflate, kan det ha noe å gjøre med at jeg kansje sku hatt på mere lakk slik att den randt utover bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Tja, for lavt trykk, for stor avstand til objektet, for lite materialmating, for rask sprøytegang, feil sprøyte temperatur, for rask herder osv osv Du kan godt våtslipe med P800 og så legge klarlakk over Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg