Runar 16v Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Golfen min har problemer. Den vil ikke gå, kveles når jeg starter den. Høres ut som en av pluggene ikke fungerer men har sjekka å de er iorden. Det lukter litt bensin av den når jeg prøver å få den til å gå. Noen som har vært borti dette og som vet hva som er galt. Har ikke så enormt med greie på dette... :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Pluggene tenner...? Det lukter jo bensin av bensin. Det betyr at den ikke har tent. Da hadde det luktet eksos. :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Pluggene tenner...? Det lukter jo bensin av bensin. Det betyr at den ikke har tent. Da hadde det luktet eksos. :D Hei! Takk for tipset, men d er gnist på alle pluggene. Lurer på om det er problemer med drivstofftilførselen.. for mye, for lite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg