Mds Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hvordan skruer burde jeg bruke når jeg skal skru fast sideskjørtene og leppene? skal så klart lime med sika i tilegg, tenkte på noe 42mm gips-treskrue, sånne vi fester gips plater med på jobben, men det er kanskje ikke å anbefale eller? følgte med pop nagler, men har hørt at det blir mye mere stivere og sterkere av å skru... Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Du trenger ikke mer enn 4-5 mm stor skrue, kan vel være rundt 10-15 mm lang. Skjønner ikke hva du skal med 42 mm skrue :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 nei ikke jeg heller =P hehe, men har kjøpt skjermskruer, tror de er ypperlige... Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjViper Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Ja..så gipsskruer fungere egentli helt ok?? Eller er det andre skruer som passer bedre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg