klezz Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 hei! Skal straks kjøpe meg bil, og har kjempe lyst på 1997 modell Passat.. men så har jeg hørt at siden den var den første modellen med det nye karosseriet, så er det mange små feil/barnesykdommer med den? Er dette sant? eller er feilene utberedt av fabrikk i ettertid? Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Alle nye modeller har barnesykdommer, uansett merke. Det fine med -97 mod er at de fleste feilene er rettet opp av tidligere eiere. Sjekk at bærebroen er skiftet. Det er vel den som er dyrest av barnesykdommene. Har selv den modellen og motoren du nevnte. Og er veldig godt fornøyd med den. -VW Passat 1.8 Highline -97mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Er nok bærearmene man skal være mest "OBS" på her ja Hans A :) Men som han sa, så har nok tidligere eier skiftet dette om bilen har gått over 120k :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 ok! men hvordan kan jeg finne ut om bærearmene er bra eller dårlige da? og HVORFOR er disse dårlige fra fabrikk? koster det mye å bytte dem da? Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Passat og forstilling er noe "herk" :D. Men er behagelig å kjøre med når det funker som det skal. Alle merker har sine svakheter, dette er VW's største, og er nok ikek så omfattende som folk skal ha det til. MEN, jeg har brukt nærmere 4000kr på den "shaiten" på 1 år :). Men når går den som ei klokke. Alt ialt er jeg kjempefornøyd med bilen, selv om 1,8T'en ikke er noe rakett (savner litt på aksen). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Passat og forstilling er noe "herk" :D. Men er behagelig å kjøre med når det funker som det skal. Alle merker har sine svakheter, dette er VW's største, og er nok ikek så omfattende som folk skal ha det til. MEN, jeg har brukt nærmere 4000kr på den "shaiten" på 1 år :). Men når går den som ei klokke. Alt ialt er jeg kjempefornøyd med bilen, selv om 1,8T'en ikke er noe rakett (savner litt på aksen). Hvilken del/deler skiftet du på forstillingen? (øvre..,nedre..,stabstag....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorp Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 hei! Skal straks kjøpe meg bil, og har kjempe lyst på 1997 modell Passat..men så har jeg hørt at siden den var den første modellen med det nye karosseriet, så er det mange små feil/barnesykdommer med den? Er dette sant? eller er feilene utberedt av fabrikk i ettertid? Jeg har en Passat 1.8T (1998) tilsalgs.. (165 000km) Bilen er påkosta 70 000kr i motor og styling... Forrige eier sa det var 225hk. 18" (235/40/18) sommer 16" vinter Bilen har justerbart senkesett (godkjent i vognkort) Effektanlegg, Dumpventil, Angeleyes, Chip, sportfilter (KN), Klima, 4x el vinduer, sota vinduer (alle utenom frontvinduet( Ekstra vinduer til sidevinduene foran følger med pga er ikke lov å sote de)) sentrallås, alarm, midtarmlene, CD/MP3/radio spiller, rutesenker bak +++ Bilder kan du se på http://www.home.no/josteinberge/bil Hvis du er intressert send en mail på: JosteinBerge@hotmail.com Pris blir vi enig om! Bilen er billig å forsikre.. jeg har 40% bonus og betaler 9700kr i året! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvilken del/deler skiftet du på forstillingen?(øvre..,nedre..,stabstag....) Tror alt av det derre er skifta jeg.. men er ikke jeg som bytta det, er en slekning som er mekanikker :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg