Oxigenando Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Til en 95 modell golf uten senking, hvordan innpress bør man ha på noen 17” felger da? Fred, ut...:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Spørs på bredden på felgene det, men 25-35 burde funke om felgene ikke er så altfor breie (8.5-9"). Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxigenando Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tenkte muligens på noen 8"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxigenando Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Men på 7,5" og 8" brede felger, hvilket innpress passer best da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Siden du ikke skal senke, så funker det fint med 25, da blir ikke felgen liggendes så langt inni hjulbua. Og heller ikke no fare for subbing, da du ikke skal senke. Men uten senk så blir det riktignok veldig traktorlook med 17"ere. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxigenando Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Traktorlook, why? Hvilke felger ville du anbefalt til en usenka golf da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fordi bilen blir seendes ut som den går på stylter. 17" uten senk = veldig høy bil, med mye mellomrom mellom dekk og hjulbue. Til en usenka Golf så ville jeg heller tatt noen 15"ere med ET mellom 25-35. Felgene trenger heller ikke å være så breie når det er snakk om 15". Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Fordi golf biler er ganske høye :P hehe, før så hadde jeg noen rial viper 7,5*16" og dette så pent ut, synes jeg. med 17" vil bilen din bli ganske så høyt.. Men hva som er pent og ikke pent er egentlig opp til hva personen som kjører bilen synes.. Men hvis du skal få en pen "look" med 8*17", ville jeg minst hatt 40mm senking ;) Edit : Ops =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxigenando Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Får vel kanskje vurdere 16” i stedet da ja.. Takker for tipsene!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg