ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 nei, sporer ikke mye. Sporer litt nå siden ene dekket er litt skråslitt. mens det andre er nytt. Det sitter vel 235 orginalt på M3'ene med 245 bak.. De påstår at jeg ikke får på 245 bak? skjønner ikke hvorfor.. hvis jeg bredder inn den kanten i hjulbuen.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Du får det på hvis du valser eller skjøter...men det er jobb.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 ja.. det er litt jobb.. dyrt var det hvis du fikk andre til å gjøre det.. par tusen pr hjulbue..er veldig enkel jobb hvis man har valsemaskinen.. du har ikke en liggende :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 hehe...dårlig med det :D Jeg har forresten samme felger, de BBS RC, men da i 17", hva er nypris på de, vet du det? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 så du hadde det :) fine felger.. nypris vet jeg ikke. Jeg bet 6 med litt slitte dekk :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 det jeg trenger sårt er effektanlegg. Tynnvegga look på stussene. Slik som M3'ene har, Scorpion etc.. Eneste er at scorpion koster 6laken.:( Vet du av noen som kan sveise på no syrefasterør? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tasse Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by BMW-323 Hvor fikk du lakkert dine kalippere? eller gjorde du det selv? Lyst å gjøre det selv.. Syns det er fett :) Brukte Hammerrite om jeg ikke huska feil. Børsta godt av kalipperene først med stålbørste og la på 3 strøk med en halvliten pensel. Ble bra resultat. Siter 1993 BMW 318IS Coupe - Sort skinn - Alarm - Mille Miglia Evo 8x18" - Fulda Carat Extremo 225/40-18 - ca 50 mm senket - Supersprint effektanlegg - K&N 57i kit - Lumma CL1 fremfanger - Lumma Aerowing cupspoiler - Lumma sidewings - Rieger Infinity sideskjørt - Rieger Infinity bakfanger - Rieger bakrutespoiler - Hella hekkspoiler - Altezza style baklykter - Kamei lyktespoilere - M3 speil - Pioneer DEH-P7100R - Rockford Fosgate Power 1000.2 - Rockford Fosgate Punch 400a4 - 2 stk Rockford Fosgate Power DVC 12" - Rockford Fosgate FNQ2514 - 2 stk Stinger 1 fahrad kondensator - og mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by BMW-323 ja.. det er litt jobb.. dyrt var det hvis du fikk andre til å gjøre det.. par tusen pr hjulbue..er veldig enkel jobb hvis man har valsemaskinen.. du har ikke en liggende :) Sjekk dette sakset fra bmwccn.no Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg