Marvil Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tok en tur oppover til Lillehammer med en kamerat idag, for å prøve å ta noen bilder sammen med olehenri og Housey her på forumet.. Housey og en kamerat stilte med Nikon D50, mens jeg og olehenri briljerte mobilkamera. :) På vei oppover E6.. Oppstilling etter litt vask.. Housey sin G2 GTI.. olehenri cin Civic.. Litt lykter.. Housey med kamera.. Og mens noen tok bilder, drev andre (dvs olehenri og jeg :P ) med andre ting.. Resten av bildene ligger her; http://dev.sparklingblue.net/galleri/index.php?folder=/photoshoots/civicgolf2/&page=0 Så kommer Housey med link til sine bilder, så har nok olehenri noen bilder på lager.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 http://vw-gfx.com/media/thumbnails.php?album=11 Her inne finnes mine :) legger imidler tid ut en liten smakebit :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Veldig bra bilder kara:) Har fått bra dreisen på å ta bilder ser jeg. Fortsett sånn:thumb Møtte forresten olehenri mot Hamar før i kveld. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Jepp, ble igrunn bra dette.. :) Kan vel stemme, han dro vel nedover i 23-tiden ellerno tror jeg.. Er vel Hamarmartn ellerno, så var visst en del liv der.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Kjørebildene som dere tar har ihvertfall blitt utrolig bra:) Sier ikke at de andre bildene er dårlige (tvert imot), men sier det fordi kjørebilder er ikke så lett å ta etter hva jeg har skjønt på folket. Jepp, det stemmer. Var på Hamar med noen folk idag og cruiset litt rundt å glante litt på livet. Utrolig mange harrye biler på Hamar. Uff, ble helt oppgitt over hvor mye stygt jeg så der. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Veldig bra bilder det her! Rene og pene biler også. ;) Sku ønske jeg kunne fått tel like bra bilder gitt! Mye harry biler på Hamar sier du? :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kjørebildene som dere tar har ihvertfall blitt utrolig bra:) Sier ikke at de andre bildene er dårlige (tvert imot), men sier det fordi kjørebilder er ikke så lett å ta etter hva jeg har skjønt på folket. Jepp, det stemmer. Var på Hamar med noen folk idag og cruiset litt rundt å glante litt på livet. Utrolig mange harrye biler på Hamar. Uff, ble helt oppgitt over hvor mye stygt jeg så der. Det som er med Hamar er at det kryr av FETE biler der, men de gidder ikke henge i byen sammen med alle rånerne.. ta en tur ned på f.eks brygga en flott sommerdag, og jeg skal love deg at du ikke reiser skuffet hjem ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Kule bilder :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Det som er med Hamar er at det kryr av FETE biler der, men de gidder ikke henge i byen sammen med alle rånerne.. ta en tur ned på f.eks brygga en flott sommerdag, og jeg skal love deg at du ikke reiser skuffet hjem ;) Så jo også mange fine biler der, men harryutvalget var stort synes jeg. Stygg styling i hytt og pine overalt. Rett og slett mange usmakelige biler. Var nedom brygga (vil jeg tro ihverfall), for var bortom den "skateparken" som er der, og der dukka det kun opp et stk. harry Audi 80 cab med jalla musikk på full guffe:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg