Mad Silence Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Takk=) Vil oxo gå for kondensator=) men saken er at jeg allerede har ett Xtra batteri, og jeg lurer på om det vil hjelpe å annskaffe meg ett til:D Kjører en Orion 2500D på 2 stk Strokere 124=) hehe. Siter Mvh Mad Silence _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_\ Extreme Db-Drag!=) _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62527&page=3 Der står det på side to :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 som sagt, du kjører ett helt feil opplegg slik du har det nå, med ett orginalbatteri og ett gelebatteri, her bør du ha to like batterier, og droppe det orginale helt.. Og kondensator er helt unødvendig spør du meg, bare nok en kilde som skal ha strøm.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg