Gå til innhold

Ø: 323F deler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Noen som har bærekule og den delen som selve tappen skal festes i til en 92-mob BG? Forrige eiger har nok ikke fått strammet det godt nok til og det var over 1 mm slark som ikke bare gjor at den ikke gikk gjennom EU-kontrollen men det er jo også direkte farlig ...

 

Ønsker også å kjøpe senkesett til samme bilen om noen har.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bærekule og den delen som selve tappen skal festes i til en 92-mob BG? Forrige eiger har nok ikke fått strammet det godt nok til og det var over 1 mm slark som ikke bare gjor at den ikke gikk gjennom EU-kontrollen men det er jo også direkte farlig ...

 

Ønsker også å kjøpe senkesett til samme bilen om noen har.

 

 

Hei, har ein 323f delebil, få email adressen din så kan eg maila bilder av bilen så kan du sjå om det er samme type.

 

 

tlf 40042910

 

 

mvh hetlodd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mailadressen min er veilside [at] race4fun (dot) net

 

Det er en BG jeg trenger deler til. Eller mere spesifikt : jeg trenger opphengskule og den delen som opphengskulen er festet til ed spindelen. Det som er nå har en slark på over 1 mm fra pinnen til kulen og til resten. Går ikke gjennom EU-kontrollen.

 

Hvaslags motor er det i delebilen din? Skivebrems bak? Har vel ikke også senkefjærer tilfeldigvis? ;)

 

Har snakket med "Runi" fra Mazda-ogn som vel også er fra Varhaug om jeg ikke tar helt feil (det er vel tilfeldigvis ikke deg det?) og han hadde en 323F med DOCH motor han skulle ta endel stasj ifra og sette på sin BG. Skulle vente til han hadde fått bytta over deler av understellet og så ta det derifra ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår