SubtraX Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Bakrutesenker selges til høystbydende. Aldri montert og har ingen skader. Skal også være en grei passform! Passer til Vectra A sedan.. evt. Send sms eller ring. - 915 98 364 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvor mye skal du ha for denne da? Hvilken farge er den i? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 byr 350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubtraX Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 350 er et skambud.. minstepris er 500.- denne er helt ny og aldri brukt eller lakkert.. kjøpte denne for kort tid siden, men passa ikke til Vectra a CC prosjektet mitt. http://maxam-tuning.com/catalog/images/op-005070.jpg nesten samme som denne, bortsett fra at den er litt lavere i ned mot luka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 oki.. hvor har du kjøpt dn?? du får solgt den til meg;) Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 var verdt et forsøk :D 600,- har ikkje so veldi lyst på den so det blir vel opelmaffian sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubtraX Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 jeg kjøpte den via en annen kar, han tok det med i en stylingpakke han har kjøpt. vet ikke helt hvor den er kjøpt, men begynner jo og nærme seg noe.. litt til, så er jeg fornøyd jeg opelmafian ;D hvis ikke så får dimmu den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Byr 700,-! *blod på tann* Da betaler du porto. De koster jo 798,- helt ny da, så den prisen er ganske generøs tatt i betraktning at det faktisk er snakk om 3. hånds vare selv om den er ubrukt... Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SubtraX Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 PM sendt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 PM besvart... :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg