aremme Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 bare å fyre i gang sveiseapperatet det.....beynd først å sveis sammen noen klosser/plater, såkalt test stykker, så lerer du etter litt makking der ja:) gjorde eg og vips så var det ikkje så vanskeligt som eg hadde rekna med:D har noen slike klosser som eg makker litt med... for å lære å få en fin og jevn sveis, stefaren min har vore sveiser på shipsverft så har en god lærer innen det faget, men lærer ikkje før en prøver:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 jo er ikke dumt.. men skal bli ferdig med bilen;P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 jo er ikke dumt.. men skal bli ferdig med bilen;P ja sant det bil er viktig.... trur ikkje eg sjølv blir ferdig med min en gang :D finner no på noe nytt heile tiden. men skal no prøve å få lakka den no i september:) håper det ikkje er noe som skjerer seg denne gangen oxo Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg