Arehs Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvordan skifter jeg plugger i min audi a4, 1.8t 97mod. Klarer kke finne pluggene (jada, bare flir dere som kan dette) :P Er ikke likt andre bilder jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 hvordan skifter jeg plugger i min audi a4, 1.8t 97mod. Klarer kke finne pluggene (jada, bare flir dere som kan dette) :P Er ikke likt andre bilder jeg har sett Ta av motordekslet, skru ut coilene sitter med 2 stk 6 mm unbrako (pr plugg). da kommer du til pluggene. kjøp orginale plugger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 originale vil si ngk eller beru, så visst nærmeste statoil har ngk så kan du ta turen dit ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg