Gå til innhold

primera kompressor?


maariuz

Anbefalte innlegg

heisann, e har lurt på å sette på turbo på min primera, er en 2liter me 125 hester men er så dau!! men hørte av en kamert at e bare kunne sette på en kompressor i innsuget.!! er jo en billig turbo, kjøpte en på europris for 1000-.!! men den er på 230 volt, noen idèr åssen e sga få dette her te? viss ikke kan e kanskje mekke te ein støfsuger for den e på på 12volt:) va mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, e har lurt på å sette på turbo på min primera, er en 2liter me 125 hester men er så dau!! men hørte av en kamert at e bare kunne sette på en kompressor i innsuget.!! er jo en billig turbo, kjøpte en på europris for 1000-.!! men den er på 230 volt, noen idèr åssen e sga få dette her te? viss ikke kan e kanskje mekke te ein støfsuger for den e på på 12volt:) va mener dere??

 

 

 

Kan kanskje mekke te en sånn "pusj" ventil..?? vet ikke va det heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, med den downforcen trengs ikke det, i tillegg har han noen utrolige, originale foringer :)

 

Har hørt at en bekjent av en kompis av søskenbarnet mitt, traff en fyr i

syden en gang, og han sa at og blande sånn fin sand du putter mellom

beleggningsstein og Svart Sikaflex for å trykke dette inn i alle foringene

er noe av det beste du kan gjøre for bilen din.

 

Den går fortere rett fram og i svinger. Dette varer evigt, du trenger aldri

mer og bry deg om foringene.

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja så en video av noen som slenge på en sånn "leaf blower" på innsuget i en Civic engang. En "leaf blower" presser jo ut luft. De satte den før luftfilteret og "klemte" luft inn i motoren. Civic'n fikk rundt 30hk mer eller noe men dette kan da umulig være bra for motoren da den egentlig ikke er beregnet for sånn redneck shit! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja så en video av noen som slenge på en sånn "leaf blower" på innsuget i en Civic engang. En "leaf blower" presser jo ut luft. De satte den før luftfilteret og "klemte" luft inn i motoren. Civic'n fikk rundt 30hk mer eller noe men dette kan da umulig være bra for motoren da den egentlig ikke er beregnet for sånn redneck shit! :P

 

Er sikkert den samme vidoen eg har sitt også.

 

Det er i grunn en selvfølge at det vil fungere, så lenge løvblåseren klare og

flytte mer luft en motoren klarer og suge til ethvert turtall.

Men det går jo en grense kor langt motorstyringen klarer og kompensere

for den ekstra mengden med luft du trykker inn.

 

Tror alikevel ikkje eg ville vurdert og kjørt med en løvblåser stikkende ut av

panseret.:tannløs:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår