Toro Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1213285 Må bort snarest siden jeg har kjøpt ny bil og har ikke plass til å lagre den gamle. Bilen er en 2,0 lx 16 ventiler. Følger med sommer og vinterdekk. Ny starter og nytt eksosanlegg. årsavgift er betalt, og skiltene står på enda. Skal inn til ny EU kontroll i februar 2007. HASTER!!HASTER!! GÅR FOR 8000KR NÅ VED HURTIG HANDEL. Det er billig for en bil som er eu godkjent en stund til og årsavgift er betalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 ingen interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Latterlig lite. Dette er knall gode biler folkens. Kjøp heller en primera enn en stygg gammel 2er golf!!! Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iBot4You Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 ingen interesse? Jo muligens. Hvor i telemark står den? Er det en liten bulk på høyre forskjerm jeg ser? Hvor mange gamp, 100? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Bilen er nå solgt. ALT FOR BILLIG! Ja var en bulk på skjermen. Er 115 i 2 literen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iBot4You Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hvor mye gikk den for da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 6000kr!! alt for billig etter min mening, men sånn er det når en trenger penger fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg