Audi RS80 Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 her er min aller første mod i PS :D originalen: http://img.photobucket.com/albums/v431/domi9q/DSC00393.jpg Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 den var veldig bra til å værra første mod! (tommel opp) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 prøvd meg en gang til :) originalen: modda: bedre nå eller? :):) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad-mojo Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Veldig bra :) Kun ein ting som eg legger merke til (driver ikkje med dette sjølv). Du har ein tendens til å trekke spoileren litt feil.. Hjørnet lengst vekke fra kameraet har ein tendens til å komme litt langt ned. Bortsett fra dette er det veldig bra Keep up the good work :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Veldig bra :)Kun ein ting som eg legger merke til (driver ikkje med dette sjølv). Du har ein tendens til å trekke spoileren litt feil.. Hjørnet lengst vekke fra kameraet har ein tendens til å komme litt langt ned. Bortsett fra dette er det veldig bra Keep up the good work :) Enig med du Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 ja veit fangern blei skakk skjæiv :hello: ser ut som den har fått en liten kolisjonsskade på høyresida, men men :) venstre speilet blei foresten altfor lyst Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg