Gå til innhold

Drifteprosjekt!! Datsun 1200

Ranger emnet


IntegraThomas

Anbefalte innlegg

En bil de færreste har sett i Norge....

 

Har en Nissan Datsun 1200 fra rundt 1970. Veier 710kg originalt,bakhjulsdrift og hjulvinkler som ikke ligner grisen. Ser ræva før en må rette opp omtrent. Stort motorrom for konvertering til hva det skal være. Får til og med Nissan 300ZX motoren ned der,og den er stor som en Merce! Veldig populær i utlandet som Usa,New Zeeland og Australia.

 

må ha 4000,- for den =)

 

Kontakt meg på

Thomas - 95 23 39 69

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du ... er bilen i daglig bruk eller? Isåfall vist den er det og godkjent for ikke så ALT for lenge siden tar jeg den :D

 

Hadde den vært godkjent og i daglig bruk kunne jeg fått veldig veldig mye for den faktisk. Er en sjelden fugl dette her. Ser de går for usaklige priser i Usa osv.. Bare de 12" felgene som satt på bilen fikk jeg 5000,- spenn for av en kar som var innom i sommer. Han hadde leita etter slike siden tidlig 80 tallet!

 

Så dette blir ett drifteprosjekt. Eller for annet gøy da..

 

For bilder så søk etter det på nettet, Datsun 1200.

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida bilen starter og går den =) Ene caliperen sitter hardt,men regner med at om noen skal ha dette som en driftebil elns så settes det nok på fjørbein/bremser fra 260Z el div andre gamle Z modeller. Utrolig populær swap i usa ihvertfall.

 

Gulvet er byttet og alt er i orden. Lite rust. Ingenting kritisk. Motoren fra 200SX S13 passer veldig godt inn i den bilen ihvertfall. Og vi snakker om en bil med fett karroseri. Kan sende bilder på mail om ønskelig..

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjerne send over bilder på mail om du har anledning. For min del trenger jeg få bilder som viser en "pen og ren" bil. Jeg er mest int i bilder av hva som eventuelt må gjøres og hva som ikke her helt fint ;)

 

Kan sende på veilside(at)race4fun[dot]net ;)

(det er forresten også msn-adressen min om du bruker det)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår