roger_hj Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Noen som vet om man kan etter montere Tv/navi i en 2001. Eller er det kanskje noen der ute som har gjort det? -Roger H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 jasså flere øyværinger her og.....ring 90154525,han kan kanskje gi deg svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Øyer vettu. hvordan går S2'n om dagen foresten. Hørte du hadde bytta meste parten. Trenger litt hjelp med S3'n min i allefall. Jeg fikk med et problem på kjøpet og alle har forskjellige meninger om det. Går i allefall ikke som den skal. Han du gav meg nr. til. Hvem er han og hva gjør han? Har han trimma en del 1.8T motorer også kanskje? har en del spørsmål om Dump-ventil, luftmasse måler og map-sensor! Snakkes -Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet August 4, 2003 Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 kompis på lillehammer som jeg vet har ettermontert noe TV/navig. i noen Audier, han skaffer TV/Navig. til bra pris også.Kan vel hjelpe deg med bra pris på dump og litt annet snacks jeg tenker jeg men det får vi prates om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet August 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2003 Er foresten orginal Audi TV/navi som hadde vært gromt og få tak i da. Men vi snakes en dag..... -Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 ...han skaffer orginale saker.Ikke noe dritt.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Mobben din har til nommer da gett? Lyt Lage tru e. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 hvor mye koster det da ca? Hørte på A/S auto og de sa en helt lattelig sum. Faan for en haug med kop.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet August 5, 2003 Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 tja du finner meg vel i katalogen,hvis ikke så går vel kjerra di så langt som over elva......:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roger_hj Skrevet August 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2003 Når jeg tenker meg om så har jeg ikke peiling på hvor du bor. Men jeg skal juggu meg ta meg en tur over elva og glane på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2kongen Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 for mye uttabygds du.....:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg