Lance Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Hei! Jeg har bestemt meg for å handle inn litt snop til å ha på hyllen:D Bilene jeg har lyst på, er Audi Sport Quattro, Audi URQuattro Rally, og Audi R8. Jeg har funnet samtlige på disse sidene (1 & 2), men lurer på om det finnes rimeligere alternativer? URQuattro og Sport Quattro vil jeg ha fra AutoArt, grunnet himmelsk detaljerte biler. R8 ser jo også bra ut her, heftige detaljer på motoren. Så spørsmålet er: finnes det noen rimeligere steder jeg kan kjøpe denne, denne og denne? De skal alle være 1:18. Prisene per Quattro er 900,- og prisen på R8 er 350,-. På forhånd takk:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har du sjekka tråden som er sticky her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Ja, forsåvidt, men der gjelder det byggesett. Jeg vil ha ferdige monterte biler. Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EverY1 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Mange av de som og har DieCast biler.... søk eventuelt etter det her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet August 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Jeg har funnet en løsning jeg er fornøyd med:D Takk for hjelp:) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 prøv jan`s modellbiler tlf 99636700 Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 http://www.modellbiler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RainbowSix Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 R8 er jo utrolig tøffe, spesielt de fra Kyosho Siter Modellbiler er tingen :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5E Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jeg handler alt av modellbiler på eBAY.. Nå som dollaren er lav er det smart. Prisene på "fireringer" er latterlig høy hvis du samenligner dem med hva du betaler for identiske biler på ebay. Audi Sport quattro skal de ha 950,- for på "fireringer" mens på eBAY kjøpte jeg min for 72.99$ + 25$ i frakt. Snaut 500,- Siter - 86 Audi Coupe Quattro - 86 BMW 518i E28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 http://www.rcmart.com Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Du kan også kjøpe disse hos din lokale Audi forhandler. De har i alle fall Rally qyattro, Sport quattro, R8, RS4 Lim/Avant (B7), A8, Q7, TT Coupe/Roadster og enda flere i 1:18 Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjDarkDragon Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Noen som kan anbefale sider som har mange lastebil modeller?Helst ferdig bygde. Ombestemte meg.De trenger IKKE være ferdig bygget, men vil ha skikkelige modeller.Altså av skikkelig kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Noen som kan anbefale sider som har mange lastebil modeller?Helst ferdig bygde. Ombestemte meg.De trenger IKKE være ferdig bygget, men vil ha skikkelige modeller.Altså av skikkelig kvalitet. EDIT: Nå stjal du tråden. :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjDarkDragon Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Stjal tråden? De andre snakker om vanlige biler jeg snakker om lastebiler.Blir jo en litt annen klasse.Og i stede for å lage en ny tråd om lastebilmodeller så kan d jo like greit listes opp her det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg