Derbi GPR Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 ja det stemmer:) nei ikke solgt:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 si ifra hvis du er interresert da:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entusiast Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg ga 16 for den, å har kosta på den en del i det siste, så jeg er åpen for bud:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entusiast Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 er det skilter på den? har du ca pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 det er skilt, eu ok, nye bremser å bensinpumper, har non sett med hjul, heilt nye fjører som ligger i eske ennå.. jeg ga 16+pluss deler, gi bud:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entusiast Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ok,selger du den uten alle hjul og det du har liggende til den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 solgte bilen i går jeg. Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg