Typhon Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 ...og skulle ha meg litt fleecepledd til 19,- pr stykk! Etter mye om og men finner jeg fram til tekstil-avdelingen, leter litt rundt men ingen IRMA der de egentlig skulle være. Etter å ha funnet et bortkommet fleecepledd i en annen hylle får jeg huket tak i en av de ansatte som forteller meg at det hadde vært en innom som hadde rasket med seg 200(!!!!!) slike pledd!! Kan det ha vært noen av stor-byggerne her inne?? Har jo vært drøfta før vet jeg ;) kunne ikke han latt meg få kjøpt 10-12 stykker i det minste da? :P Om du leser dette kjøper jeg noen av deg! Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Ingen privatperson som kjøper 200 flecepledd. Sikkert et mindre firma som skal selge de videre for 49,90,- :) Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Noen som skal til å lage en hel bil av glassfiber ?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 De har pledd til 19kr på Jysk også, var innom å hamstra litt der i går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Oh... najs :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jeg vet hvem som kan finne på å kjøpe 200 Irmapledd :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Europris har forresten også de samme Irma teppene til samme pris, men i flere farger da :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Haha, nå har noen firma vært på ferde ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Haha, nå har noen firma vært på ferde ja! jepp Kjøper sjeldent så mange i slengen sjøl da, meste jeg har handlet er vel 15-20 stk. Ender som regel opp med at fruen finner på ett eller annet å bruke dem til :D men jeg klarer da å gjemme unna noen ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Nils Petteeer? Var det deeeeg? :???: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg vet hvem som kan finne på å kjøpe 200 Irmapledd :D Jeg og :respect Ps. Jeg var på Ikea Slependen i går :hello: Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Slæsk... alt jeg har å si :P hehe Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 I know I know I know...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 ;) morro tråd.hehe måtte nesten le litt når jeg leste første tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 hehe, og nå som alle her vet hvor man får tak i disse greie fleecepleddene kommer Ikea til å være utsolgt i all fremtid :D Og en liten rettelse, tror de samme pleddene koster ca 29kr på Europris, så kan jo like gjerne handle der om man ikke skal handle 200 stk da ;) Så mine handleturer på Ikea er alltid like spennende, fruen leter etter sengetøy, bestikk og annet jall, mens jeg bare går rundt for meg selv å tenker "Irma, hvor er du?" :D Og de i kassa lurer jo sikkert på hvem faen du skal varme med alle disse pleddene :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg