kimoajajaj Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Beste ruta til batteri kabel, er? Leste på golf2.dk at man kunne ta løs sikringsboksen, og bak den skulle man finne noen hull til motorrommet.. Starter montering i morgen.. ! Lurte også på en ting, jeg må jo ha en remote bak til forsterkeren, (slik at den slår seg av og på i sammenheng med spilleren). Der er en utgang på spilleren til dette, der fulgte med en kontakt som på en måte passet i dette hullet, men jeg syns den satt litt dårlig, men "er det den" ? hehe:) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 1, 2003 Rapporter Share Skrevet August 1, 2003 Jeg la strømkabelen inn samme hull som noen kabler inn til 'hjernen' til bilen ligger.. gjennom torpedoveggen.. dette er da i en mazda, og du vil nok finne ut at spilleren har ganske godt markert remote-ledning. Prøv å legge signalkabel på motsatt side av strømkabelen, og velg for guds skyld en strømkabel som er kraftig nok ( 21mm2 + ) signalkabel med remotekabel 'innebygget' er også kjekt, om du ikke allerede har en uten.. ellers er det bare å ta no kabel du finner slengt og mekke til en, du skal bare kjøre 12V+ til forsterkern, og kanskje noen få miliampere.. bare pass på at evt. skjøter er _godt_ isolerte, og at det ikke er fare for at kabelen kan komme i klem o.l. :) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 Ok ! Fikk signal kabelen i dag, og der var innebygd remote ledning!:) Henta suben nå også (ligger bilder under tråden om golfen min) , så da blir det vell montering, HVIS regnet holder seg borte. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg