Nightrider88 Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Måårn. Jeg har fått meg en sierra stasjonsvogn 1993modell med nyoverhaltmotor og 2.0i doch motor. Men på lørdag ettermiddag når jeg drev å kjørte begynte det å smelle svakt et sted i bakstillingen. Så smalt det mer og mer og det ble etterhvert helt jævlig stygge lyder. Bankelyder og skrapelyder. Det ristet i hele bilen etter 5minutt kjøring fra dunkinga startet. Så satt jeg bilen vekk og startet den på mandag morgen. Da kjørte jeg en tur og det var ikke en eneste ulyd. Da forsto jeg ingenting. Jaja tenkte jeg og kjørte ned til gjøvik, var der en halvtime og kjørte opp igjen. Dette er ca. 1 mil hver vei. Når jeg nermet meg raufoss så begynte dunkinga på samme måten og ble værre og værre. Da jeg stoppet i innkjørselen og kjørte frem og tilbake så smalt det og skrapet noe helt jævlig. Hva kan dette være??? Høres like jævlig ut på begge sider. Kan det være lageret ved mellomaksling/klokka, drivaksling eller? Skjønner ikke en dritt jeg..... Er null rust på understellet....men er mulig det ser helt jævli ut under mansjettene.....noen som har vært borti noe lignende? Je trenger hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nightrider88 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 hjullager kanskje? fordi lyden blir borte når bilen har blitt helt kald......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern_1988_ Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 tror det er hjullagra bak jeg...den på venstre sia forand er også litt mongo Siter Tja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorbjørnW Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har hatt det problemet selv, det var bakakslingen ;) Siter "kjør hardt, kjør stil, kjør gubbebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg