tjekk Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Har anskaffet 4 stk 7x15" bbs rs i dag som trenger litt oppussing i vinter :) De har irret og flasset endel på ringene men det er vel bare å polere bort å få de skinnende blanke? tips til hvordan? ikke værre kantkjøring en at jeg får det bort med et bittelite kutt i dreibenken :) Så tenkte jeg å beholde senteret gull :) det jeg lurer på bortsett fra poleringa er: - er det vanskelig å dele felgene? -Hvor skaffe nye bolter? -Dyrt for nye bolter? -Er det noen pakninger mellom senteret og ringene? tror jeg fikk med alt da :) ja foresten: er det mulig å pulverlakkere gullfarven eller må den lakkeres med sprøyte? OG! med 195/45 15" dekk eller 195/50 15" blir det noe strekk i sidene? og en siste! går et 25 klart for gewinde på golf mk1? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg