jonarv Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Kjøp deg opel calibra, så slipper du rust! Spesielt lite rust på hjulbuene bak...:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har jobba som mercedes oppretter.... Jeg sier bare, hold dere unna, samme om garantien dekker det..... er mye som ikke kommer med i garantien. Nyere biler, det er en skam. Er litt usikker på om de helt nyeste Mercedesene er blitt bedre. Nyere VW Audi er bra, men det jeg har sett mange tilfelle med Zink utslag og lingnende der og. I følge en lakkerer venn av meg så har Mazda også hatt noen problemer de siste åra (er usikker hvordan dagens modeller er). Jo, Delorean er en grei bil rustmessig:) Men biler som Audi A8 og A2 kan korrodere de og. (aldri bruk stålskruer på aluminium, eller oppretter verktøy som er brukt på stål til aluminium.) Eldre Range Rover hadde aluminumsdørplater over stål ramme..... ingen genistrek..... Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Morgan med alukarosseri og treramme ruster ikke... Er ikke så gøy å få termitter i ramma på bilen heller.... hehe... Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Møtte en kar som kjørte rundt i en talbot som hadde gått over 300` han hadde også en boble fra 59`.. Dette er biler som gjerne ruster mye, men jeg så ikke en rustflekk på de, jeg spurte da hva hemmeligheten hans var: Han vaska bilene nesten vær dag:respect Ellers så har jeg en porsche 924 fra 79 som ikke har noe rust. Dette er fordi den er galvanisert og lite kjørt om vinteren.. En e36 er vel ikkeno spesielt mye bedre enn andre biler fra 90 tallet, men er den godt tatt vare på og kjørt lite kan det hende at det er lite rust Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Troll ruster lite... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Troll ruster lite... Sant nok, men i kulda er det ikke alltid dørene vil lukkes! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Kjøp deg opel calibra, så slipper du rust! Spesielt lite rust på hjulbuene bak...:puke: nei calibra ruster hvertfall ikke:hammer :notin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 nei calibra ruster hvertfall ikke:hammer :notin: *kremt* Jeg tror han mente det ironisk *kremt* Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 eldre landrover, type 1980 og eldre har alumimiumskarosseri, da ere bare ramma som kan ruste, men denne er det jo bare å behandle litt! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er en på jobben som har flere land rover, Det største problemet er at Aluimiumen korroderer, ikke stålet som ruster! Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Den verste av dem alle er vel Chevrolet corvette....sinnsykt mye karroserirust har jeg hørt....ramma ruster sjeldent.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelkiller Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Den verste av dem alle er vel Chevrolet corvette....sinnsykt mye karroserirust har jeg hørt....ramma ruster sjeldent.... Karroseriet på Corvette består i all hovedsak av glassfiberarmert polyester, rammen av galvanisert stål og aluminium. Vet ikke hvordan plast kan ruste, men det går sikkert an :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Karroseriet på Corvette består i all hovedsak av glassfiberarmert polyester, rammen av galvanisert stål og aluminium.Vet ikke hvordan plast kan ruste, men det går sikkert an :cool: Det innlegget du quotet består i all hovedsak av IRONI, vet ikke hvordan det kan mistolkes, men det går sikkert an :cool: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Volvo :) Men tror nok det har mest med at dem er kjørt på salt å gjøre :) Kommer ikke unna rust da Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Salt + fukt + god varm garasje om vinter'n = rust Salt + stå ute i kulda = mye bedre mot rust Bilen min har ikkeno rust, men den blir ikke kjørt om vinter'n heller da. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg