Gå til innhold

Mpeg til vcd?

Ranger emnet

Gjest Jostein

Anbefalte innlegg

Lurer på vilket program som er enkelt å bruke for en lite datakyndig person,sopm ville gjøre mpeg om til vcd så jeg kan se dem på dvd en min??

Pliiiz noen feite tips!?

Må være enkelt å bruke...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Hvorfor ikke bare brenne direkte med Nero??

Bakdelen er at filmen ikke må være lengere enn det CDn takler, f.eks 80min.....

mm såvidt jeg vet spiller ikke dvd mpeg filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

mm såvidt jeg vet spiller ikke dvd mpeg filer?

Du har en mpg fil som du skulle ha hatt på VCD plate`?

Simple...som sagt tidligere...brenn mpg fila med nero...og vips så har du en VCD ;-) ...om DVD spilleren din ikke takler VCD/SVCD..kjøp ny :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Du har en mpg fil som du skulle ha hatt på VCD plate`?

Simple...som sagt tidligere...brenn mpg fila med nero...og vips så har du en VCD ;-) ...om DVD spilleren din ikke takler VCD/SVCD..kjøp ny :D

@lpher

eyy alf ingen grunn til å gjøre narr a meg,ikke flink med data:rolleyes: :D

Ny spiller nja kjøpte ny igår for 6lakser så det går greit...Ehh bare å brenne mpeg med nero så funker det asså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Lurer på vilket program som er enkelt å bruke for en lite datakyndig person,sopm ville gjøre mpeg om til vcd så jeg kan se dem på dvd en min??

Pliiiz noen feite tips!?

Må være enkelt å bruke...:(

Kan ikke du gjøre bildet i signaturen din littegrann smalere? da slipper at dine postinger blir bredere enn de andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider