farlig Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Jeg har observert dryppemerker på asfalten der jeg parkerer nå, og ser at det er litt vått under girkassa. Motoren bruker ikke olje i det heletatt, så det må være girolje. Hvor kan girkassa lekke fra? Hvor er det vanlig at de lekker? ( m47 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Mulig simmering i bakkant på girkassen. der som mellomaksel kommer ut av kassen. Var hvertfall det på min bil.. Gikk greit å bytte med spesialverktøy:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Takk for tips! Måtte du ta ned hele girkassa? Hva trenger man av spesialverktøy? Er det ikke bare å skru av mellomakslingen og se? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Måtte ikkje den med kasse nei. Eg løsna mellomaksel på kassen og stripsa den til eksosen for god plass.. Måtte ha et motholdt for å få festet til mellomaksel av kassen. Og diverse for å ta simmering av og på.. Spør pent på volvo om du kan låne verktøy der. Og få med deg arbeidsbesrkivelse. Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg