AlmRacing Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Okei, Hørtes grei ut denna :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Jupp, får satse på det. Er jo kun en billig mog midlertidig bil, som det kun skal gjøres noe småtteri med, og ikke koste så altfor mye. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har du et bilde av bilen eller? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Sånn ser den ut. Kjedelig i mange sine øyne vil jeg tro, men så lenge jeg ser potensialet så duger det for meg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Blir det prøveskilter hitover ell? Eller rekker dere å få på`n hvite kjelter for dere henter`n? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hva med denne? ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ja, har faktisk tenkt litt på 16v'en din, Polardego:) Kommer helt ann på pris, stand, EU-godkjent, årsavgift osv. Ikke så mye penger og rutte med for tiden. Og har vel egentlig sagt at jeg mest sannsynlig skal ha bilen til AndersM. Kom med litt info her, eller på PM, så skal jeg se ann saken litt nærmere:) Får man et bedre tilbud, så er det vel normalt og slå til. Blir det prøveskilter hitover ell? Eller rekker dere å få på`n hvite kjelter for dere henter`n? Som jeg sa, den starter ikke. Så dermed blir det biltralle. Skilter sitter på bilen, mangler kun og få den til å gå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja? Hva blir det til? Vi venter i spenning her nå...! Når blir da planen å hente bilen denne uka da |Massern|? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Nå har det seg sånn at planene har endret seg litt, gitt. Blir mest sannsynlig nok en 16v denne uka her, om bilen ikke er solgt. Frister betraktelig mer med en 16v som går, enn en gasser som ikke starter for å si det sånn. Venter på svar ifra selger nå, så håper på bil om Torsdagen eller Fredagen. Uansett, "miniprosjekttråd" kommer så fort jeg har fått en annen bil:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Polardego sin da eller? :) I såfall, den virker svært strøken :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Polardego sin ja. Virker som en helt grei bil inn til videre om ikke noe annet. Lite rust, og det er helt klart en fordel. Får se hvor lenge jeg har den, og hva som skjer om det blir kjøp:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Det sier du nå? Etter å ha holdt av bilen i 2 uker? Og du sier det ikke til meg, men i forumet? Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Har ikke sagt ifra, da ikke no er bestemt for min del enda. Flere faktorer som spiller inn. Og har hele tiden sagt/gitt inntrykk av at det er flere ting som må gå i orden om jeg kjøper bilen din til deg på PM. Edit: Lurer du på mer kan du ta det på PM til meg, da dette er en ønskes kjøpt-tråd, som tydeligvis har mer enn nok off topic fra før. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8560655&sid=8aE9xe1kQ518021&pos=74&tot=151&page=3 Denne er jo også, aktuell da, Billig 86 GTI med småfangere til 7k, må bytte topppakning da, men...hehe ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ja, var jo interessant den. Men i morgen drar jeg til Polardego, så da blir det mest sannsynlig bil på meg igjen:) Mye som tyder på det ihvertfall. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg