|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Ønsker å kjøpe en Golf 2 i relatvit god stand, og som ikke er en eneste stor rusthaug. Bilen bør være EU-godkjent i år, og helst årsavgift betalt. At skiltene sitter på bilen hadde også blitt satt pris på. Ikke noe krav til mye utstyr eller noe sånn, men om bilen har servo så er det så absolutt ikke noe minus:): Alt er av interesse om den kvalifiserer til de beskjedne kravene jeg har nevnt ovenfor. Diesel, 1.6, 1.8, GTi eller hva du nå har, så si ifra til meg om du har en til salgs. Trenger ikke å være senket eller å ha noen andre typiske "ungdomsting". Ser faktisk helst at bilen er så original som mulig. Har du noe som du tror jeg har interesse av så får du sende en PM, eller si ifra her. Alle forslag blir satt pris på. Bør være på Østlandet, da jeg ikke orker å dra så altfor langt når det skal være en billig bruksbil. Er det interessant nok så kan jeg dra litt lenger om bilen virker i bra stand. Bilder/link til annonser er en fin ting hvis du har noe av interesse. Prisen er som nevnt alt ifra 0-10 000kr. MVH Mads Kristian Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Legg på 5000,-, og kjøp einsern min ? ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Jeg har tenkt tanken på å kjøpe den, men blir litt i dyreste laget nå om dagen desverre:) Er ute etter en bil som er EU-godkjent, årsavgift betalt og som det er minimalt med skruing på. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Sorry at jeg spør Massern, men er det noe jeg ikke har fått med meg? Har ikke du en II'er fra før da? Hmm... :hide Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Joda, det stemmer det. Har en 16v, men denne har jeg gitt opp av forskjellige grunner nå. Derfor skal jeg beholde det som er verdt mye på bilen (senkesett og interiør), og flytte over på en billigere Golf og selge min som den står med kjedelig interiør og understell. Er old school eller rat look som er veien jeg skal gå nå:thumb Mangler bare en bil som jeg kan få begynt med. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Joda, det stemmer det. Har en 16v, men denne har jeg gitt opp av forskjellige grunner nå. Derfor skal jeg beholde det som er verdt mye på bilen (senkesett og interiør), og flytte over på en billigere Golf og selge min som den står med kjedelig interiør og understell. Er old school eller rat look som er veien jeg skal gå nå:thumb Mangler bare en bil som jeg kan få begynt med. Gitt opp? Så fin som den er.. Hva har skjedd? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Tja, hvor skal jeg begynne? I vinter så ble det et par bulker, grunnet en idiot som rygga på meg og stakk av uten å si ifra. Og et par selvforskyldte. Så ble jeg avskiltet grunnet manglende EU-kontroll (dette pga jeg ventet på noe deler før jeg skulle vise bilen). Så kom dagen jeg endelig skulle godkjenne bilen etter mange penger brukt på deler og mye skruing. Leide prøveskilter, stresset med å skifte felger før jeg skulle på visning. Kom oppå der, "kontrolløren" kjørte bilen min en tur, og når han kom bilbake fikk jeg beskjed om at han ikke kunne godkjenne bilen min ettersom det var effektanleg på den, annet ratt og monovisker. Han nevnte også senkesettet, men dette er godkjent i vognkortet. Var visstnok noen nye regler som gjorde at man måtte vise bilen på BT om den var senket osv. Har jeg aldri hørt noe om, og fint om man kunne informert om dette da man ringer for å bestille time, noe de ikke gjorde. Så da dro jeg der ifra sint og frustrert, kjørte noen timer med bilen da det var lenge siden jeg hadde kjørt den lovlig på veien, og etter litt kjøring fikk jeg en stygg ulyd ifra girkassa. Etter det så har jeg mer eller mindre bare gitt opp hele bilen. Er jo ting som lett kan fikses og ordnes, men har så lite inspirasjon igjen, derfor ser jeg etter noe billigere no som jeg lett kan gjøre fin:) Lang historie, men fikk da forklart alt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Oppetibump. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Må da være noen der ute som har, eller vet om en Golf til meg? Alt av interesse så fremt "kravene" i post 1 er oppfylt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hvis du skal ha old-school/rat-look, så må jo min einser være genial ? Original 1.5 automat, så er jo ikke akkurat så mye å skru på heller..Eu-godkjent i mars som var..årsavgift er betalt.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 1985 Golf 2 280k , røde 90 fangere og lyktelist må ha ny frontrute og dempere forran. 6k står i drammen Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Bilder? EU-godkjent i år og det som jeg nevner i første post? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Bilder? EU-godkjent i år og det som jeg nevner i første post? Den skal vel inn neste år tror jeg resten ser du her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134033 Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hei Får muligens inn en 89 3dørs om noen dager. Den er godkjent i 2 år til og avgift betalt. Skilter med gule oblater. Har akkurat runda 200. Er litt usikker på om det var 1,6 eller 1,8 Må ha mellom 5 og 10 for den, men innbytte prisen er ikke helt fastsatt ennå. Er forøvrig vinrød. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Den skal vel inn neste år tror jeg resten ser du her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=134033 Kan ikke se om det står noe om den er EU-godkjent eller ikke. Det er nesten et must siden dette ikke skal være en bil jeg skal koste på så altfor mye. Hei Får muligens inn en 89 3dørs om noen dager. Den er godkjent i 2 år til og avgift betalt. Skilter med gule oblater. Har akkurat runda 200. Er litt usikker på om det var 1,6 eller 1,8 Må ha mellom 5 og 10 for den, men innbytte prisen er ikke helt fastsatt ennå. Er forøvrig vinrød. Dette hørtes veldig interessant ut må jeg si. Sitter det små fangere på bilen? Hvordan er tilstanden på bilen pr. dags dato? Og som alltid, bilder blir satt pris på:) Resten tar vi deretter. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg