BlueMax Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 EU - Godkjent i januar 2006, pusset lakkrust, men litt gjenstår, motor går fint,er mekanisk innsprut. 4 nye sommer dekk. Har hatt noen delebiler, så alt av deler følger med. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1209573&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Nøyaktig hvor på bilen er det lakkrust? Eventuelt noen bilder som viser kunne vært fint. Hvordan er det under 90-fangerne og skjermbuelistene? Hva slags deler følger med? Har du små fangere og frontplata og leppa som hører til? Hvis du har flere bilder så legg ut. Kunne likt å sett et av motorrommet bla. Mange spørsmål her nå, men er muligens interessert da jeg ser etter en billig og EU-godkjent Golf for øyeblikket:): Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 men er muligens interessert da jeg ser etter en billig og EU-godkjent Golf for øyeblikket:): sendte deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 PM besvart:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueMax Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Hei. under 90 fangerne tror jeg det ikke er så mye, men under skjermbuelistene er det pusset å lakkert for ca 4 mnd siden, det er det meste av diverse deler, skal se litt nærmere på hva jeg har. skal prøve å få tatt flere bilder imorra hvis jeg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Flere bilder hadde vært fint. Får finne ut hva slags deler du har osv, og skrive det her. Er meget mulig ganske så interessert i bilen din. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueMax Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Det er det meste fra motor til baklys har egentlig ikke tid til å gå igjennom alt nå. her er det flere bilder. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1209577 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Var det sånn at du hadde frontplate, leppe og liten fanger foran og bak liggendes også? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueMax Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 noen flere gti lepper har jeg ikke, men fangerne er jeg ikke sikker på, alle delene ligger på en låve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Hadde du fått funnet ut litt mer detaljert hvilken deler du har til bilen? Og eventuelt lagd en liten liste. Ihvertfall fått funnet ut om du har små fangere, frontplate som hører til og leppe (trenger ikke å være GTi). Hvordan er bilen ellers? Mye som må fikses eller som er i dårlig stand? Dårlig lakk og noe farlig rust? Årasvgift betalt, og står det skilter på bilen pr. dags dato? Sorry for mange spørsmål, men begynner å haste litt med bil nå om dagen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueMax Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 sorry men da ble den solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Da får jeg lete videre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueMax Skrevet August 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 ja du må nok det, men lykke til videre med kjøp av bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Takk for det:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 Ja det gikk jo fort unna Bluemax ;) Blir kos med ny bil :D Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg