Steffii Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Jeg holder på å resturere min Opel kadett Coupe 1200 74mod.. og trenger et par små deler.. vis noen har disse delene, gi en lyd ;) Trenger: Alle 4 Stol skinnene, tak trekk, Gulv teppe(begge deler), dør- baklukepakning(er), og Bakseteryggen :thumb Kommer sikkert mer ettervert:) Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 har prøvd å skaffa brukt taktrekk i et år jeg nå, lettere å skaffe nytt tror jeg :) men aner ikke hvor :p Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 http://blitzpower.no/ Har tak/gulvtrekk.. og di fleste pakkninger.. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffii Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 takker:)Jeg.bur.rett.ved.siden.av.Blitzpower.nesten;) thx;) Siter Opel Kadett C :pray Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg