Gå til innhold

VS: 92' Mazda 323 GT-R

Ranger emnet


safoll

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer vemodig å selge GT-R'en min, pga andre planer.

Bilen fremstår i tilnærmet strøken tilstand, og er meget godt vedlikehold og pent behandlet, for å ikke snakke om påkostet i tid og penger. Vekker også stor oppsikt blant store og små.

 

Bilen ble eu-godkjent i januar 2006, uten noen feil eller mangler.

Det er ingen form for pant eller heftelser på bilen.

 

Kilometerstanden er 168000 km.

Motorolje og -filter er byttet ved 5000 km-intervall (Mobil 1), og gir-, transfer-, og bakdiff-olje er byttet ved 10000 km-intervall (Omega og Castrol).

Bensinfilter er byttet ved 10000 km-intervall.

Det er ingen form for ulyder/skader eller oljeforbruk på motor og drivverk.

 

Panseret ble opplakkert i august 06, pga alvorlig rammelse av steinsprut.

Mazdafun.com - logo ble samtidig montert.

 

Bilen er påkostet ca. 60000,- det siste året, i diverse modifikasjoner, slitedeler og vedlikehold. (Kvitteringer medfølger)

Slitedeler som har blitt byttet er clutchcover, utløserlager, tennplugger, tennpluggkabler, bærekuler foran, støtdempere, mm.

Registerreim ble sist byttet ved 146000 km.

 

Motoren er forøvrig bremset til 310 hk ved 1.3 bars turbotrykk.

 

Modifikasjoner (Gjort det siste året) :

 

Bremser, hjul og understell

 

- 18" OZ Chrono Evolution med 215/35 Sonar (Nye august 2006)

- 15" hvite Enkei med 185/55 Nokian piggdekk (Minimalt slitt)

- KYB gassdempere

- Whiteline senkefjærer

- EBC slissede bremseskiver

- Lakkerte bremsecalipere

 

Motor

 

- Helix HD Organisk clutch

- 2,5" rustfri eksos, med 3,5" enderør

- Turbo XS RFL dumpventil

- King Dragon åpent luftfilter

- Koyo radiator

- Forge GTi-R intercooler

- Setrab 13 raders oljekjøler

- Walbro 255l/h oppgradert bensinpumpe

- SARD justerbar bensintrykksregulator (foreløpig ikke montert.)

- Rustfrie polerte rør fra turbo og frem til innsug

- Rustfritt polert bend fra luftfilter til lmm.

- Diverse Samco silikonslanger fra turbo og frem til innsug

 

Interiør

 

- GReddy Profec E-01

- GReddy turbotimer

- GReddy Remote switching system

- GReddy turbotrykksmåler

- GReddy bensintrykksmåler

- GReddy eksostemperaturmåler

- Revotec gaugepod i A-stole

- OMP ratt

- OMP pedaler

- Hvite instrumentskiver fra Birba Racing

- Solgardin i bakrute

 

Stereo

 

- Pioneer CD/Mp3 spiller

- Pioneer 6x9" høyttalere bak

- Hertz Space 6,5" kompontentsett foran

 

Alle originaldeler medfølger bilen ved salg. (Intercooler, fjærer, eksosanlegg, luftfilterboks, mm.)

Har helt sikkert glemt noe her, så det er bare å spørre i vei.

 

Prisantydning: 140000,-

Prisen er inkl. omregistrering og årsavgift for 2006.

 

Ta kontakt via sms, mail, telefon, pm eller hva enn du føler for.

Tlf: 93 61 90 32

safoll@online.no

 

P8130184.jpg

 

P8050078.jpg

 

P8110124.jpg

 

P8110127.jpg

 

HPIM0028.jpg

 

P8030071.jpg

 

20032006324.jpg

 

P8180148.jpg

 

HPIM0033.jpg

 

Flere bilder:

http://smg.photobucket.com/albums/v214/safoll/GT-R/

http://smg.photobucket.com/albums/v214/safoll/montering/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår