olehenri Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Spotta rød Hyundai Coupe RD 2.0l på statoil kallerud med overkill av en krydderhylle. Ny på gjøvik? Da er jeg ikke eneste som kjører folkeferarri her lenger asså..:pimp hehe er ei venninde av meg fra Vågå sin, flytta ned dit i det siste Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 hehe er ei venninde av meg fra Vågå sin, flytta ned dit i det siste Ah, I see : ) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Juli 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2010 Så knallrød strøken BMW 850 på statoil i går. GROM! noe i nærheten av denne: Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavallino Skrevet August 25, 2010 Rapporter Share Skrevet August 25, 2010 Jeg fikk følge av en 914 på RV33 fra Gjøvik mot Lena på søndag.... Kjørte en rask bil selv, men ble overrasket over hvor bra denne 914 gikk. Mener å huske den var orange, så helt orginal ut, men gikk som fy... Noen som vet noe om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraGTC Skrevet Desember 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2012 (endret) Er ny her så jeg får bare si det jeg kan huske og ha sett. -Gul Hummer H2, går på Kapp -Gul Mazda Rx7, Står i en garasje på Kapp tilsynelatende uten skilter. -Svart BMW 850, velger og tro at denne også går på Kapp ettersom den har besøkt Kiwi'n flere ganger enn jeg kan telle. Har nok sett maaange fler, men er de jeg kommer på nå. Ellers så får dere ta dere en tur til Kapp en fin sommerdag, det er veldig mange med sommerhus og penger som drar fram noen finere biler da Dro opp en jævlig gammel tråd, men er en bra tråd så det gjør ikke noe Endret Desember 1, 2012 av AstraGTC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg