fluks Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Den overnevnte 2 farget civicen er nok min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Møtte en Audi 80 (GTE?) ca 80 mod, blå av farge, med bur ved CC i går Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Den Audien du snakker om, Mondeo, er nok en Quattro med S4-motor og 810hk og 840nm på hjulene. Var og så på den i går hos han som har kjøpt den, og det er et seriøst og bra bygg. Gjennomført til de grader. Gått som dragracingbil i Sverige. Kan nevne at den var 6tiendeler (mener jeg å huske) tregere enn Jonus sin, og da var dette med den gamle motoren som sitter i den overnevnte Audien, og da hadden den noe med 600hk. At den spinner på 3. gir på tørr asfalt med Quattro, burde overbevise folk flest at dette flytter seg bra:pimp Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Den Audien du snakker om, Mondeo, er nok en Quattro med S4-motor og 810hk og 840nm på hjulene. Var og så på den i går hos han som har kjøpt den, og det er et seriøst og bra bygg. Gjennomført til de grader. Gått som dragracingbil i Sverige. Kan nevne at den var 6tiendeler (mener jeg å huske) tregere enn Jonus sin, og da var dette med den gamle motoren som sitter i den overnevnte Audien, og da hadden den noe med 600hk. At den spinner på 3. gir på tørr asfalt med Quattro, burde overbevise folk flest at dette flytter seg bra:pimp Okei. Hørte det var litt lyd. Så den bare i 2-3 sek Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Den overnevnte 2 farget civicen er nok min jævlig fin bil du har. møter deg stadig vekk. Kjerringa syns vogna di var grom også;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluks Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 jævlig fin bil du har. møter deg stadig vekk.Kjerringa syns vogna di var grom også;) Hehe, takk takk ;) er nykjøpt så har blitt et par runder nedi gjøvik i det siste ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hehe, takk takk ;) er nykjøpt så har blitt et par runder nedi gjøvik i det siste ja :) Gratulerer med kul Civic. Har også sett den inni raufoss fabrikken. Er det en VTI som du har kjøpt av Thalow? (need4speed.no)? Du får melde deg inn i club-honda.org da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluks Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 ;1936120']Gratulerer med kul Civic. Har også sett den inni raufoss fabrikken. Er det en VTI som du har kjøpt av Thalow? (need4speed.no)? Du får melde deg inn i club-honda.org da :D Takk ;) Stemmer at jeg jobber på ISS inne i raufossfabrikken. Kjøpte den av Thaulow ja :p Er allerede medlem av club-honda :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Den Audien du snakker om, Mondeo, er nok en Quattro med S4-motor og 810hk og 840nm på hjulene. Var og så på den i går hos han som har kjøpt den, og det er et seriøst og bra bygg. Gjennomført til de grader. Gått som dragracingbil i Sverige. Kan nevne at den var 6tiendeler (mener jeg å huske) tregere enn Jonus sin, og da var dette med den gamle motoren som sitter i den overnevnte Audien, og da hadden den noe med 600hk. At den spinner på 3. gir på tørr asfalt med Quattro, burde overbevise folk flest at dette flytter seg bra:pimp Oj, dette har ikke jeg hørt om massern :wonder: Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Nei, men så har heller ikke vi snakket sammen siden han kjøpte den:) Den er virkelig verdt å ta en titt på den bilen. Helt sinnsykt bygge. Villeste som noen gang har gått på Toten, ihvertfall. Må kanskje prøve å lure meg til en tur en dag:drive2 Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den audien er i en klasse for seg, tror ikke det finnes noe kjappere her i distriktet nei!!!! MONSTER!! Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den audien er i en klasse for seg, tror ikke det finnes noe kjappere her i distriktet nei!!!!MONSTER!! Nå har ikke jeg noe tall, men det er en candyrød Corvette i distriktet med nybygd 573 (?)cid, (9300 ccm+/-) som visstnok går fælt. Vært moro med et race Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Tror ikke han skal være så vond å be, han med 80en:pimp Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Det er et SINNSYKT drag i den Audi'n... jeg finner ingenting å sammenligne det med annet enn fly som tar av x10! Den er ganske snill og behersket opp til 6500rpm, da bare smeller det, det kjennes ut som du blir dradd i maska... sitter klistra i setet hvertfall ;) Det er helt ubeskrivelig drag i den... Det er S2 maskinist med 810hk, 830nm. Effektkurva er rimelig bratt på rundt 6000 - 6500rpm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Så en gul Mazda RX-7 Gen 3 på gjøvik i går formiddag. Var helt orginal. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg