[Scream] Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 har Jørgen spurt etter et bilde fra gatebil som du har tatt? av en civic.. sku hatt det i orginal størrelse om du har ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ;1849083']Møtte på en dønn strøken' date=' sølvfarget 300zx med prøveskilter i sta, rett ovenfor gamle Zooma. Bak den lå en hvit rå Sierra Cosworth av gamle typen med vinge osv.. også den hadde prøveskilter, med en kar oppi åra bak rattet..[/quote']Snakket med eieren av 300ZXen på Gjøvik i stad, faktisk. Heftig bil det! 500hk (dokumenterte visstnok) på hjulene, 19" felger, store nok bremser, 2 dumpventiler i fangeren etc, etc. Nylig importert fra Jordan. Så ut til å være en morsom bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 jau.. se skikkelig fin ut :D hadde ikke sagt nei for å si det sånn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ;1849095']det så jeg ikke sånn i farta.. vet det går en på raufoss med hvite lykter' date=' men den er registrert. vet også hvem som har den.. den jeg så i sta hadde røde klistrelapper foran og bak :P[/quote']Ah, klarte å overse at du skrev at den hadde prøveskilter.. :PVar den registrerte jeg møtte her om dagen.. ;1849098']har Jørgen spurt etter et bilde fra gatebil som du har tatt? av en civic.. sku hatt det i orginal størrelse om du har ;)Stemmer, skal se om jeg finner bildet i originalstørrelse, er litt å gå gjennom.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 ja, da er det bare å leite da :P Har i tilegg sett iallefall 3 ganske fete mustanger på raufoss i dag å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Så en brun Passat(gammel Type) i lena i dag.. Ny lakert.. Med TH-Line... Noen som veit noe? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Den passaten var grom jonas:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Den passaten var grom jonas:) Ja det var den.. Spesiell kaller jeg den:P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Så en orange aktig E36 sedan med no stor styling og IC i fronten på statoil mjøsstranda i kveld. Ny bil herover. Likte ikke fanger hvertfall. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Så en orange aktig E36 sedan med no stor styling og IC i fronten på statoil mjøsstranda i kveld. Ny bil herover. Likte ikke fanger hvertfall.Stemmer, han jobber vel på Elkjøp han som har den, hadde en oransj Civic tidligere..Skal visstnok gå ganske greit.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 240tic råna lenagata mange ganger i dag så jeg;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Så en gul Lotus/Caterham Super Seven uttafor bilsjappa (Opel?) på andre siden av gata for Gjøvik Dekksenter, tidligere idag.. Type slik; Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Spottet en sølvfarget skyline R33 karosseri på rv4 ved hunton i sta med prøveskilter.. fet bil :D Funnet noe bilde til meg eller Marvil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poleringskongen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Kjenner han som har den sølvgråe 300zx, meget meget strøken, vanvittige hjul og bremsepapirer på 497 hester på 1.7 bar... brukbart.. Blir regga i slutten av mnd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Scream] Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har snart en jobb til deg poleringskongen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg